• Anonym (Bara jag!)

Slicka på fingrarna efter de varit inne i en..?

Om du blir fingrad och du är upphetsad och våt och så flyttar din partner handen från ditt kön raka vägen till din mun, vad gör du eller vad tycker du om det?

Gör jag så på min tjej så slickar och suger mycket på mina fingrar och det tänder henne uppenbarligen! Vi har inte pratat om det men hennes beteende gör att jag fortsätter. Är hon ovanlig eller är det fler därute som gillar detta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka på fingrarna efter de varit inne i en..?
  • Anonym (H)

Jag gör det om jag misstänker eller vet att det tänder honom, inget som jag egentligen går igång på. Jag går snarare igång på hans upphetsning isåfall.

• Anonym (Ha nej!)

Jag vill inte smaka på f*tta, men jag gillar när han gör det på mig och även samma sak lite längre ner fast med munnen/tungan.

Har en tandborste, tandkräm, munskölj och mugg med vatten så han får borsta och gurgla efteråt så vi kan kyssas. Under borstningen gör jag på honom 

• Anonym (wowo)

Jag vill inte suga på fingrar men det har inget att göra med att han varit inne med de i mej. Jag tycker det är äckligt att ha någon annans fingrar i min mun helt enkelt. Jag suger gärna av killen efter att han varit inne i mej.

• Anonym (Kåtfia)

Begränsar mig aldrig i ett hett knull. Blir jag fingrad njuter jag för det första till fullo. Brukar sedan kunna föra hans hand och fingrar mot min mun. Slickar och suger. Visar vad honom vad han snart skall få då jag snart tänker ta hans kuk i min mun.

Ofta kan jag föra fingrarna tillbaka. Vill ha mer fittsaft. Eller så tar jag mina egna fingrar. Fingrar mig själv och suger och slickar dom sen. Ibland får mannen med smaka. Jag är så givmild så:)

Jag verkligen älskar alla safter. Kladdigt och mysigt. Tycker även det även är super hett med män som tycker om att sperma hångla.

• Anonym (Mr T)

Håller med Kåtfia ovan.. Brukar själv smaka på försatsen när jag runkar.. Kan vara riktigt upphetsande..

Aldrig varit med att någon kvinna velat kyssas efter jag kommit i hennes mun, men om hon sväljer eller spottar ut det mesta, skulle jag inte tveka...

• Anonym (K)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-20 21:31:32 följande:

Begränsar mig aldrig i ett hett knull. Blir jag fingrad njuter jag för det första till fullo. Brukar sedan kunna föra hans hand och fingrar mot min mun. Slickar och suger. Visar vad honom vad han snart skall få då jag snart tänker ta hans kuk i min mun.

Ofta kan jag föra fingrarna tillbaka. Vill ha mer fittsaft. Eller så tar jag mina egna fingrar. Fingrar mig själv och suger och slickar dom sen. Ibland får mannen med smaka. Jag är så givmild så:)

Jag verkligen älskar alla safter. Kladdigt och mysigt. Tycker även det även är super hett med män som tycker om att sperma hångla.

Men waow!!! Går ju igång bara av tanken och blev plötsligt väldigt leksugen. Måste skriva upp det på mitt tinder cv!
  • AceJ
    Anonym (Ha nej!) skrev 2021-05-20 20:53:16 följande:

Jag vill inte smaka på f*tta, men jag gillar när han gör det på mig och även samma sak lite längre ner fast med munnen/tungan.

Har en tandborste, tandkräm, munskölj och mugg med vatten så han får borsta och gurgla efteråt så vi kan kyssas. Under borstningen gör jag på honom 

Haha! Va?!? Fy fan vad ohett. Älskar kladdig fitta. Om jag träffade på någon som dig skulle jag dra all världens väg direkt.
  • AceJ

Älskar att stoppa in fingrarna i min tjej bör vi knullar. Och slicka av dem. Och hon går igång på att jag också stoppar in dem i hennes mun så hon få slicka av dem själv. Ibland nästan deepthroatar jag henne med handen samtidigt som hon blir knullad. Hett när jag smetar in hela hennes ansikte med hennes egen fittsaft och saliv, och kysser och slickar henne ren i fejan. Hon älskar det.

• AceJ
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-20 21:31:32 följande:

Mycket hett. Ju smetigare och kladdiga desto bättre.
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (K) skrev 2021-05-21 00:33:33 följande:

Men waow!!! Går ju igång bara av tanken och blev plötsligt väldigt leksugen. Måste skriva upp det på mitt tinder cv!

Tinder cv...Låter najs :b
Svar på tråden Slicka på fingrarna efter de varit inne i en..?