• Noslrac

Hjälp mig tyda mitt gravtest!!

Någon mer som ser det jag ser....? Eller är det bara jag.. jag ska såklart ta ett test till imorgon men jag är så nyfiken. Samtidigt har jag liksom mens (trodde jag?), men mensen har betett sig annorlunda då jag blött ganska mycket mindre. Märkte för några dagar sen att kaffet luktade illa helt plötsligt och även mina hårprodukter som jag i vanliga fall tycker luktar så gott. Har även känt mig nästan som lite full nu några dagar. Kanske bara inbillar mig men jag ser verkligen ett streck..

• Svar på tråden Hjälp mig tyda mitt gravtest!!
  • Noslrac

Det är svårt att fånga på bild men i verkligheten såg både jag och min sambo strecket direkt vilket aldrig har hänt. Men saken är att även om vi längtar efter barn mycket hade vi precis bestämt oss för att börja skydda oss igen pga lite ändrade förutsättningar (jag har fått en ny anställning). Det hade såklart varit välkommet men allra helst får det gärna vänta några månader till. Tidigare har jag inbillat mig massa symtom för att jag hoppats så men så är det ju inte riktigt denna månaden.

Tack för era svar!! Jag får ju vänta så klart och ta ett nytt test imorgon. Ena delen av mig är övertygad om att det är ett spökstreck men andra delen tänker tillbaks på min och min sambos chockade reaktion imorse så fort vi såg testet haha.... det kändes så himla tydligt då i jämförelse med alla andra test jag tagit. Vi får väl se helt enkelt! Men är också rätt övertygad om att det är negativt egentligen.
  • Noslrac

Vet inte om ni kan se vad jag menar. Men detta är iallafall tredje testet som visar ett VÄLDIGT svagt streck. Så min fråga är väl helt enkelt, är det troligt att få spökstreck på 3 tester i rad??

• Noslrac

Vet att jag måste vänta några dagar. Men tycker också det känns konstigt eftersom jag precis fått min mens som idag nästan är borta. Fick lite bruna flytningar 11/5, 12/5 och började blöda mer 13/5 - 15/5. Idag är det återigen endast lite bruna flytningar. Jag trodde det var vanlig mens men å andra sidan har jag blött betydligt MINDRE än i vanliga fall.

Det första testet togs igår kväll (onödigt jag vet, men kunde inte låta bli då jag känt mig konstig de senaste dagarna). Det andra testet togs tidigt, tidigt i morse och det tredje togs efter frukost för att jag återigen inte kunde släppa om det var fel på de två första testen. Men nu när jag tredje visar ytterligare starkare blir jag ju väldigt osäker på vad det handlar om. Liksom kan man få tre spökstreck? Eller kan det vara en kemisk graviditet...?

Suck!!! Så jobbigt att inte veta haha

• Noslrac

Men jag har ju liksom haft ?mens? precis trodde jag!! Kan jag vara gravid ändå??

• Noslrac

En till fråga, kan det verkligen vara spökstreck när 3 tester visar likadant?? Hur många spökstreck kan man få liksom haha

• Noslrac

Testade imorse med RFSU som fortfarande ger ett svagt streck. Lika tydligt som igår men dock inte tydligare. Tog ett CB dock sånt som får ett plus, det var helt blankt. Är så förvirrad, känns som det bara är spökstreck alltihop... ska jag vänta några dagar till och sen ta ett till? Eller hur gör jag nu

• Noslrac

Ingen fara! Alla mina verkar ha varit spökstreck eller eventuell kemisk graviditet. Var stundvis säker på att jag var gravid pga tyckte jag såg strecken så tydligt men nej.

Svar på tråden Hjälp mig tyda mitt gravtest!!