Inlägg från: Underbaraälskade |Visa alla inlägg
  • Underbaraälskade

Trekant tillsammans med partnern

En trekant är sällan fel,vi älskar att ha en extra med och då en som är bisexuell som vi........{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Underbaraälskade
    Emii12 skrev 2021-05-10 13:31:24 följande:

Hej!

Känner att jag behöver lite hjälp haha.

Jag & min man har varit gifta i snart 5 år. Allt är super bra mellan oss, vårt sexliv är jättebra men för 3-4 veckor sedan slutade jag äta p-piller som jag annars käkat i 14 år & nu är jag så kåt av mig HELA TIDEN.

Jag vill ha sex varje kväll, när han på dagarna är iväg på jobbet så onanerar jag flera gånger & någon timme efter att jag onanerat så vill jag ha mer!?

Nu till mitt största problem.. på onsdag ska vi åka till min mans bror & äta gott, dricka & bara umgås. Vi kommer sova hos honom och det enda jag kan tänka på just nu är ?hur ska jag göra för att få till en trekant?? ?ska jag dricka mer så att jag vågar ställa frågan rätt ut? Vad gör jag om de säger nej??

Så mycket frågor. Haha. Jag vet att min man inte skulle vilja ha trekant då han gärna vill ha mig & min kropp för sig själv, så att fråga honom finns nog inte på tapeten.

Ska jag råka gå & lägga mig i fel säng!? Alltså ni hör ju. Jag känner mig som världens sämsta människa & förstår ärligt inte varför jag helt plötsligt från ingenstans attraheras av hans bror !?

Vill inte att det ska bli någon osämjan mellan min man & hans bror och känner att jag bara borde tänka bort tanken, knyta fast mina trosor så de inte åker av på onsdag & börja bete mig. Haha

Snälla hjälp!?

Att satsa på brodern är nog ingen bra ide.....
    Måste väl finnas andra alternativ?
Svar på tråden Trekant tillsammans med partnern