• Anonym (Tim)

Trekant tillsammans med partnern

Om du och din partner av någon anledning kommer i kontakt med en för er trevlig och attraktiv person och får frågan om ni vill ha sex med hen, en man eller kvinna, och rätt förutsättningar finns just då för att ni ska kunna göra detta. Tar ni då chansen att testa detta eller tackar ni nej till erbjudandet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Trekant tillsammans med partnern
  • Tallkåda

Vi har haft en extra man med i sängen och vi vill gärna prova ha med en kvinna någon gång.

Härligt med nya äventyr!

• Anonym (Inte igen...)

Skulle inte göra det igen. Min dåvarande sambo och en av mina bästa vänner fattade tycke för varandra efter vi prövade trekant. De är numera ihop, trots att hon alltid hävdat att hon är 99% lesbisk. Världens mest omaka par, SD-homofoben med fetisch för grillning och veganlesbianen. Barn har de numera med.

Men som extratjej i ett par, då hade det funkat.

• Underbaraälskade
    Emii12 skrev 2021-05-10 13:31:24 följande:

Hej!

Känner att jag behöver lite hjälp haha.

Jag & min man har varit gifta i snart 5 år. Allt är super bra mellan oss, vårt sexliv är jättebra men för 3-4 veckor sedan slutade jag äta p-piller som jag annars käkat i 14 år & nu är jag så kåt av mig HELA TIDEN.

Jag vill ha sex varje kväll, när han på dagarna är iväg på jobbet så onanerar jag flera gånger & någon timme efter att jag onanerat så vill jag ha mer!?

Nu till mitt största problem.. på onsdag ska vi åka till min mans bror & äta gott, dricka & bara umgås. Vi kommer sova hos honom och det enda jag kan tänka på just nu är ?hur ska jag göra för att få till en trekant?? ?ska jag dricka mer så att jag vågar ställa frågan rätt ut? Vad gör jag om de säger nej??

Så mycket frågor. Haha. Jag vet att min man inte skulle vilja ha trekant då han gärna vill ha mig & min kropp för sig själv, så att fråga honom finns nog inte på tapeten.

Ska jag råka gå & lägga mig i fel säng!? Alltså ni hör ju. Jag känner mig som världens sämsta människa & förstår ärligt inte varför jag helt plötsligt från ingenstans attraheras av hans bror !?

Vill inte att det ska bli någon osämjan mellan min man & hans bror och känner att jag bara borde tänka bort tanken, knyta fast mina trosor så de inte åker av på onsdag & börja bete mig. Haha

Snälla hjälp!?

Att satsa på brodern är nog ingen bra ide.....
    Måste väl finnas andra alternativ?
  • Anonym (Guld)

Vi hade det på nyår med en kvinna vi träffade utanför oss när d smällde raketer . Hon följde med oss hem jag och tjejen är nu 26 30 . Hon var 48 . Det var det bästa en gång i livet chans glömmer inte

• Anonym (Testat flera gånger)
    Emii12 skrev 2021-05-11 09:38:26 följande:

Mitt problem är att jag endast kan tänka mig ha trekant med hans bror.

Jag nämnde detta med trekant igår, hör & häpna, han var inte emot det men han ville inte ha det med sin bror då han ansåg att det var lite äckligt haha.

Min magkänsla säger dock att brodern inte är emot det, men vill heller inte gå emot min man nu när han ändå kan tänka sig att ha trekant.

Känner mig som en brunstig häst..

Absolut INTE med brodern! Blanda inte in släkt och vänner! Blir extremt märkligt när ni sedan firar jul ihop, får barn och umgås kanske tätare än nu som vuxna och ska låssas som ni inte haft sex i alla hål som går... svårt att tänka bort! Och har du redan nu känslor och kåt på broderns så blir det ett ännu större NEJ!

Jag har haft sex med min man och vår gemensamme killkompis när vi var unga och ogifta och kan fortfarande ibland komma på mig att tänka vad märkligt det är att han tex har slickat mig... vi är båda gifta på var sitt håll nu och har barn... umgås fortfarande och hans fru är helt ovetande... inte helt okomplicerat även om det gått 15år.
  • TomEva

Fortfarande som het fantasi med min underbara fru men hade tidigare ett flertal ggr med mitt ex :)

Svar på tråden Trekant tillsammans med partnern