klyban skrev 2021-05-18 13:53:00 följande:
Jaha, hur ändrar det att man får bältros av detta virus om man tidigare haft vattenkoppor?
Och att de som får de två gånger är galet få att ingen förstår riktigt vad man vill ha sagt med det, mer som en parentes.Läkarvetenskapen anser vi bara får vattenkoppor en gång, du får ta det med dom.
Dock vet jag inte vad du ska ha sagt med de få, vet du?
Och ja, vaccin mot vattenkoppor är nog rätt bra för de som inte fått vattenkoppor som unga, då vattenkoppor kan ge svår sjukdomsförlopp på äldre och inte alls ovanligt man blir sjukhusinlagd.
Jag gick in på vattenkoppor i tråden och där man lyfte irrelevans, svårare än så är det inte.
Ointressant då de flesta inte får.
Snarare du som inte förstår och dessutom hänger upp sig på det faktum att man kan få vattkoppor två gånger.
Nej, läkarvetenskapen anser och är medvetna om att man kan få vattkoppor två gånger. Och du vet ingenting du.
Ja, önskar man och ta vaccin mot vattkoppor (eller vad man nu vill ta vaccin mot) så gör man det. Och ja, både äldre och yngre kan bli riktigt sjuka med sjukhusvistelse av vattkoppor. Det har vi också gått igenom x flera.
Är det något mera du vill ta upp igen?
Ja, jag har förstått att DU tycker det är ointressant.