Vågar ni vaccinera er mot covid?
Jag vågar. Men jag tycker det är så roligt med vaxxers och att dom nästan börjar gråta om man säger nej till deras heliga vaccin =P
Så länge det roar mig tänker jag säga nej enbart för att jäklas med dom
Jag vågar. Men jag tycker det är så roligt med vaxxers och att dom nästan börjar gråta om man säger nej till deras heliga vaccin =P
Så länge det roar mig tänker jag säga nej enbart för att jäklas med dom
Det många inte vet är att vaccinerna är villkorat godkända i EU, vilket är detsamma som nödgodkända i USA. Man säger ändå i Sverige att de är godkända (med villkor säger man inte). Men ni kan själva kolla upp detta genom att gå in på följande länkar:
Många av mina bekanta som har vaccinerat sig har gjort det av egoistiska själ. Men det är jag som inte vaccinerat mig som pekas ut som egoistiskt, det tycker jag är lite märkligt.
Nu varnar antivaxxklanens gud för en konspiration som polisen, underrättelsetjänst och säkerhetstjänst ligger bakom. (Allt enligt denna person.)
Det handlar om att dessa ondsinta myndigheter lurar människor till möten där de luras att stänga av sina mobiler för att de ska registreras när de åter startar sin telefon.
Då registreras man alltså, enligt ovan nämnda person, som "länkar i motståndsrörelsen. Av polisen.
Han går alltså ut med en varnande video för detta.
I kommentarsfältet applåderas det och konspirationen diskuteras hett. De tror att de kommer fängslas för sina åsikter.
Kommentarer som denna flödar i antivaxxträsket: "Vi kommer att kartläggas med alla medel. En ny lag gör att vi också kommer att kunna arresteras och säkert låsas in då vi jobbar mot narrativet, den nya ordningen. Begrip detta och var smarta.
Vad dessa inte förstår är att när man vaccinerar så många doser som ~18,2miljoner, så kommer folk dö av andra orsaker.
Och det är den retoriken de tror de kan utnyttja att säga nått annat med, och de är inte heller intresserade.
Och därför får vi påminna dom om fakta, för det verkar som det är det svåraste för dom att förstå, konspirationer är det dock inga problem med.
För konspirationer tror de alltid på och utan den minsta reflektion att ifrågasätta, sånt är galet intressant beteende hur de faktiskt anstränger sig att ha fel och inte lite fel heller, utan totalt fel.