Anonym (jamenendonej) skrev 2022-01-28 20:11:05 följande:
Ojdå brukar du bli arg och hatisk bara för andra inte tycker som dig? Jag fick lära mig i skolan, att man bör byta åsikter på ett trevligt sätt. Men du kanske missade den delen? Kanske var upptagen med att springa runt och mobba som den översitter du uppenbarligen är .
Varför blir just vaccers så fruktansvärt arga så fort man inte tycker som dom?
Nej det jag avbryter här . Vägrar diskutera mot nån som inte kan uppföra sig översittare med jätte egon har jag inte mycket för
Jag är inte alls arg, jag bara gav dig fakta utan att linda in den särskilt. Däremot är du väldigt osaklig och ägnar dig åt personangrepp. Jag är själv lärare på högstadiet, så jag vet vad som brukar behandlas då (även ungefär vad som behandlas i ämnen som jag inte undervisar). Och om man påstår att ett vaccin skulle försämra det naturliga immunförsvaret...... förutsatt att du tror detta generellt om vacciner så har du hängt med i skolan. Det brukar ingå. Antigen i årskurs 8 eller 9 - blodgrupper, virus och bakterier, vaccinationer och annat.
Och då vet man att vaccination inte försämrar immunförsvaret.
Om du nu inte menar just covid-vaccinen? Men där är ju problemet att de fungerar efter samma princip som tidigare vaccin. Även den relativt nya Rmna-metoden ändrar inte på det. Fortfarande samma princip, bara ett annat sätt av transport. Funkar dock efter samma princip, så det finns inga avgörande skillnader.