EpicF skrev 2021-10-21 09:34:44 följande:
Det finns säkert någon som kan mista ett vaccin för ett annat läkemedel, men då har man absolut ingen kunskap om vaccinering och ska inte syssla med det.
Att råka träffa ett blodkärl, relativt vanligt, är inte farligt. Det gör inte att vaccinet sprutas in i blodbanan.
Och därmed behöver vi inte ens diskutera att nån skulle ha förväxlat det - framför allt nu när alla är inställda på covid-vaccination - är ju risken NOLL att någon skulle tro att det kunde vara något annat.
Du påstår nu att man kan träffa ett blodkärl (vi vet att det inte är farligt, men det var inte frågan) men att det då INTE hamnar i blodbanan? Då frågar jag dig: Vart hamnar det då? Om det träffar in i ett blodkärl - av misstag - så måste det väl hamna i blodbanan?
Du säger sen att det inte är farligt, artikeln antyder att det KAN vara det, men uppenbarligen vet man inte säkert. Och min svägerska svimmade av när det hände. Jag tror inte heller att det är någon större fara, men generellt verkar man ju utgå ifrån att det kan ändra på sättet det verkar, eller på biverkningarna.