Vågar ni vaccinera er mot covid?
Menar du EpicF nu? Han har ju sagt massor av gånger att han inte gått någon introduktionskurs, så ditt svar gör mig något förvirrad. :)
Menar du EpicF nu? Han har ju sagt massor av gånger att han inte gått någon introduktionskurs, så ditt svar gör mig något förvirrad. :)
Det återstår att se.
Oj, jag ber om ursäkt!
Ja, och den om biverkningarna, inte totala hälsokontroller på var individ i samhället som tagit ett COVID-19.vaccin.
Detta med biverkningar är inget man skiter i, utan att man följer upp dessa och det är vad jag säger
Haha, självklart passerar det mer än ett ställe, ändrar dock inte den upp,följningen
Och nått som du redan är medveten om, men nu misstänker jag du ska låtsas bort den, då det följer samma mönster som på alla andra dina fel.
Uppföljningen sker allt eftersom man rapporterar in, men det visste ju du redan.
Du får ta en kurs till, så kanske dina kunskapsluckor blir fyllda.
Denna gång kanske du kan fråga efter vad som är mer smittsamt vattkoppor eller COVID-19
DU behöver inte oroa dig, man följer upp all information, som du förstår så gör man inte förstudien för släppet och sen bara struntar i medicinen/vaccinet.
Vet inte vad du vill ha sagt med nått som man redan gör.
Och ditt att man ska testa samtliga som får ett vaccin, är nog med mest sjuka saken jag hört i mitt liv.
Men det verkar som vi är där och grejar nu, men då blir det bara fel om du tar det dit.
Som du förstår har du aldrig tolkningsföreträde på det jag skriver, så "missförstå" funkar inte
DU behöver inte oroa dig, man följer upp detta och som man alltid gör, från vagga till graven.
Och svaret kommer aldrig någonsin ändra sig på den punkten.
Vill du ha detaljer, så finns det myndigheter och andra ställen som sköter detta.
Detta gör man helt utan din inblandning.
Så fråga dom
Är det oklart menar du och när inget annat diskuteras för tillfället?
Självklart gör man uppföljningar, men att ta blodprov på samtliga på jorden som tar vaccin är bara tokigt av dig.
Så du behöver inte oroa dig, man har koll på detta helt utan dig.