Vågar ni vaccinera er mot covid?
Har du en länk?
Har du en länk?
Jag är 48 och vaccinerades med Moderna i torsdags.
Hade de erbjudit Astra (vilket de ju inte nu gör) hade jag gått därifrån.
Jag är 48 och vaccinerades med Moderna i torsdags.
Hade de erbjudit Astra (vilket de ju inte nu gör) hade jag gått därifrån.
Jag googlade och hittade inte. Du blev alltså svarslös. Igen. Det är f.ö. helt uppenbart att relevant länk inte finns, då hade du klarat av att länka.
Den som är seriös och påstår något brukar tillhandahålla en länk vid förfrågan.
Du är alltså totalt oseriös.
Jag har tillgång till pubmed så var god länka.
Du blev alltså svarslös igen. Jag har tillgång till pubmed och du hävdar att du hittade info där. Jag hittar den inte alls. Så antingen länkar du eller så kan vi konstatera att det du hävdar inte stämmer. Alla kan påstå nonsens så länge man inte behöver komma med underlag får påståendena.
Så antingen länkar du eller så kan vi konstatera att det du hävdar inte stämmer.
Ja man undrar, Mina barns far som är nyligen canceropererad och snart ska opereras igen ....liksom "smög" sin in i vaccinationskön som ja liksom "riskgrupp" Han är "bara" 59. Det fanns MÄNGDER med tider att välja på och han bokade in sig. Tror inte att han skämdes! KANSKE är det så att vanliga "kreti och pleti" struntar i C19-tramset? Mina döttrar som är i 30-årsåldern kommer KANSKE vaccinera sig när det blir deras tur men kanske inte. Vi får se framåt.....hösten?
Återigen jag har aldrig skrivit något om någon vattkoppor-epidemi, det är du som gör hela tiden. Varför gör du det? Tror du att pga R0 talet som Cambridge studien angav för vattkoppor för olika modeller, så måste det ha varit en pandemi? Tror du att R0 över ett visst tal betyder att det måste ha varit en pandemi?
Jag förstår inte din logik.
Har du ingen länk, inte någonting, som stödjer ditt påstående om att Covid-19 är mer smittsamt än vattkoppor?
Återigen jag har aldrig skrivit något om någon vattkoppor-epidemi, det är du som gör hela tiden. Varför gör du det? Tror du att pga R0 talet som Cambridge studien angav för vattkoppor för olika modeller, så måste det ha varit en pandemi? Tror du att R0 över ett visst tal betyder att det måste ha varit en pandemi?
Jag förstår inte din logik.
Har du ingen länk, inte någonting, som stödjer ditt påstående om att Covid-19 är mer smittsamt än vattkoppor?