Vågar ni vaccinera er mot covid?
Fattar du inte? Det var jag som sa det först. Hur kan jag ha trott nått annat då? Äsch..... du påstår ju ändå att svart är vitt.
Fattar du inte? Det var jag som sa det först. Hur kan jag ha trott nått annat då? Äsch..... du påstår ju ändå att svart är vitt.
Jaha. Det är inte min definition av "frivilligt".
Att man har ett val, och det har man ju inte här.
Jag påpekar att det var DU som tyckte det, för att jag INTE skulle ha vetat att det var du, utan jag skulle då ha trott att det var FHM??? Du har fått belägg för att jag skrev att det var DU, och det var inte ens nån fråga. Vilken verklighet lever du i egentligen.....
Dock inte du, då du var förvånad om att rekommendationerna var inte lagar.
Detta har vi vetat om i 18månader.
JA, vi vet att det är rekommendationer man ska följa, komisk är att du påstod dig veta det precis ovan, och u redan glöm och i samma inlägg.
Omplacera och sparka de ovaccinerade i vården, då patientsäkerhet är viktigare.
Du verkar ha stora problem följa råden och med tanke på att du lobbar för man inte ska följa råden.
det.Vad du tycker är rätt ointressant när man disktuerar FHM´s råd.
Vi har vetat om detta sedan 18 månader, finns inget nytt här.
Fullständigt inkorrekt, det var bara du som inte gjorde.
JA, och det har jag berättat redan för 18 månader sedan och upprepat sedan dess.
Det är fortfarande inkorrekt det du påstod, och andreaBD förstod allt, det är bara du som inte förstår.
Ovaccinerade står för den mesta sjukvården fast de är galet få, och patientsäkerheten borde kräva att alla vaccineras eller omplaceras eller avsekdas.
Du är en stor desinformatör i tråden, och ingen vet varför då du påstår du både är vaccinerad och utbildad.
Men efter alla dina missar och upprepa uppenbara fel, så är det nått som är galet fel.
Vattkoppor är min favorit, då jag aldrig sett någon som påstår sig vara utbildad och ha helt fel och helt omvänt.
Och det berättar resten för oss i tråden.
I morgon kommer nya siffror vem som vågat sig på ta vaccinen, och nu ligger i på 20-40 dagen, men lär nog öka igen om med den tredje dosen, eller kanske man räknar den på annat sätt.(De kommer berätta senare säger mig nått)
18 månader....
Det är du som för desinformation, så man undrar varför, och du fortsätter och säga det, men varför desinformation, nått som är fel där.
Sparka dom eller omplacera och för patientsäkerheten, vet inte varför du inte är mer för patientsäkerhet.
Man behöver bara säga att 16,2% står för 90% av sjukvården, det behövs inte säga mer att de ovaccinerade belastar sjukvården extremt för vara så.
Omplacera eller avskeda de ovaccinerade inom vården.
Varför ska patienter få lida för att personalen inte fattar hur effektivt vaccinet är?
Ett flertal effektiva vaccin kräver att man tar flera doser. Inget nytt.
Om 10% av nyvaccinerade kan få COVID19, men 90% inte, betyder det att vaccinet är effektivt.