EpicF skrev 2021-05-24 13:14:39 följande:
För det är du som påstår att uppföljningen är löpande. Dvs att det göra uppföljning ????(???)
De jag känner som fått AZ har inte fått någon uppföljning efter vaccineringen. Har de blitt glömt? Troligen inte eftersom man inte gör uppföljning på personer som fått vaccin, det gör inte till rutin att göra det.
Ta det med vaccintillverkarna och respektive myndighet som sköter dessa frågor, uppföljningar sker givetvis på dessa vaccin.
Nu låter du lite som Nazisten Linda Karlström och när hon påstår att ingen dubbelblindstudier sker med vaccin.
DU för ett falskt argument om nått som faktiskt görs.
EpicF skrev 2021-05-24 13:16:51 följande:
För det är du som påstår att uppföljningen är löpande. Dvs att det göra uppföljning m-)
De jag känner som fått AZ har inte fått någon uppföljning efter vaccineringen. Har de blitt glömt? Troligen inte eftersom man inte gör uppföljning på personer som fått vaccin, det gör inte till rutin att göra det.
Troligtvis är det ditt sätt och pudla?
Det är extrem udda påståenden du gör om att ingen uppföljning ens någonsin sker på dessa vaccin.
Och komiskt nog har vi flera såna uppföljningar, men dessa glömmer du av, varför?
Och på mer vaccin än ett.
EpicF skrev 2021-05-24 13:17:48 följande:
Goddag yxskaft
Det var vad jag skrev, varför du ville omdefiniera det vet ingen, och nu är svaret goddag yxskaft av dig.
Det är samma som att du berättar du hade rätt igen förstår vi alla, även du, annars skulle du inte skrivit det du gjorde
EpicF skrev 2021-05-24 13:18:46 följande:
Ok. Vad är det för uppföljningar som görs och har gjorts?
Varför har inte alla som fått AZ (AstraZenica) fått uppföljningar?
Ta det med vaccintillverkarna och myndigheterna som har koll med detta.
Men uppföljning sker ju givetvis
Och Astra Zenica har gjort flera, liv väl andra bolag.
EpicF skrev 2021-05-24 13:19:58 följande:
Vad är det för mediciner du pratar om?
Az vaccinet ges inte till små barn så någon uppföljning från vaggan till graven är det definitivt inte.
Alla mediciner följs upp
Försöker du säga nu att vi är på väg emot en neurosedynskadad igen, för det är vad som sker om man gör som du säger och ingen uppföljning.
Igen en jätte miss av dig, men antar de inte tog upp detta på introduktionskursen.