Vågar ni vaccinera er mot covid?
Hur stor är den risken då? Likvärdig med att bli allvarligt sjuk i Covid?
Hur stor är den risken då? Likvärdig med att bli allvarligt sjuk i Covid?
Så länge man tror på det. Därför är det ju inget alternativ för de flesta, som inte skulle tro på det från början.
Ändrar inget ko kolloidalt silver dock.Jo, jag vet vad ordet kolloidalt betyder.
Det "i" har en jävla förmåga att hamna på fel sida av "D".
Om man går in och läser om kolloidalt silver, så inser man snabbt att det är ett mycket speciellt folk.
Som mångt och mycket liknar antivaccersekten.
Men frågan är varför ska man tro en placeboeffekt ska hjälpa emot COVID-19 kan man undra.
Men det får epic svara på om h*n kan, för h*n är ju utbildad inom sjukvårds området.
Kanske en ny vattkoppor igen....
Du behöver inte förklara något placebo, vad det ska ge oss är det ingen som vet ens.
Och den ändrar inget om kolloidalt silver, och ja, jag vet vad kolloidalt betyder ,det är ett enkelt ord att förstå.
Vad vill du ha sagt om kolloidalt silver och COVID-19, för det glömmer du varje gång.
För just nu ser det ut som du promotar kolloidalt silver för COVID-19, och ingen förstår varför.
Du tar upp vitaminer som essentiella för ens överlevnad, och säger att det är en tro?
Som du förstår är det FAKTA att de är essentiella, och utan dom känner man sig väldigt dålig.
Ja, det är en sekt som får dom tro på kolloidalt silver.
Det är samma om jag skulle lura folk att de ska dricka exakt 1,700L vatten varje dag, så kommer de må bästa i världen och oavsett hur mycket vatten som är i maten eller annan dryck.
Dock hjälper det inte mot ett virus och sen är det över.
Okey, då var det avgjort att kolloidalt silver har inget med COVID-19 och göra.
Och vitaminer ger man vid COVID-19, så där har man observerat nått annat än placebo, som inte dödar virus.
Inte heller kolloidalt silver, bra då var det redan över där.
Lycka till med vrida kolloidalt silver här, och vitaminer ger man vid behandlingen för COVID-19, så vrida nått där behövs inte, utan det är fakta.
Inte heller kolloidalt silver, bra då var det redan över där.
Lycka till med vrida kolloidalt silver här, och vitaminer ger man vid behandlingen för COVID-19, så vrida nått där behövs inte, utan det är fakta.
Då får du nog ta kolla igen.
Vet inte vad vi ska göra med sekters kolloidalt silver här.
Ja, de får stoppa i sig vad de vill, bryr mig inte, dock har det inget med COVID-19 och göra, även om de vill säga det.
Har du redan glömt, ja, då får du läsa tillbaka.
JA, det är en sekt som tror det botar allt på jorden, har du verkligen missat det?