Vågar ni vaccinera er mot covid?
Osaklighet berättar aldrig något.
Det är faktiskt ingen som vet varför du inte tar vaccinet och vad detta baserar sig på för fakta.
Och efter så många försök vi har gjort med dig, så inser jag det aldrig kommer heller.
Dock antalet och tid berättar något som du vägrar ta in.
Om åsikten är farlig utan fakta eller inte spelar ingen roll eftersom det inte är du eller någon annan som bestämmer om folk ska ta covid-19 vaccinet. Det är upp till var och en att bestämma det. Kanske i några fall i samråd med läkare
En åsikt utan fakta berättar inget av värde, då den inte vill beröra faktan som berättar att COVID-19 är farligare än vaccin och med den extrem övertydlighet.
Jaså, är det frivilligt med att ta vaccin, det var något nytt igen.
Pfizers är godkänt vaccin, och alla läkemedel har en uppföljning även efter studierna och godkännandet.
Låter som du blandat ihop saker igen och USA som nödgodkände.
Har du källa på att det magiskt uppstår biverkningar 5 år senare?
Jag har åsikten att magi inte existerar, utan fakta är det enda som gör i ett faktabaserat ämne och biverkningar, fantisera om biverkningar är det din åsikt?
3 250 000 000 doser i världen berättar något helat annat.
Hoppas du inte har blandat ihop det med rapporteringen av panderix och den tid det tog att gå igenom materialet.
Som sen visade sig inte visa någon direkt ökad prevalens av narkolepsi per capita.
Visar hur många som vågar, kunde du inte räkna ut det själv?
Vad vill du diskutera om antalet vaccinationer, om svaret är inget.
Så ställer jag mig frågande till din citering av mitt inlägg och dessa
Ess kommit med en hel hög av desinformation, som att LMV säger något och att detta gör så man iten ska ta vaccinet.
Men berätta vad är, det ingen som vet.
För en desinformatör gör att sluta diskutera, och istället prata om allt annat än saklighet och som tex åsikters betydelse utan fakta och ad hominem.
Jag har inte sagt att MAN inte ska ta det, jag har sagt att JAG inte ska ta det, stor skillnad där. Andra får ta sina egna beslut.