Inlägg från: Anonym (Olaf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olaf)

Tror du att du kommer du att hitta kärleken?

Sådär himlastormande kär, så det inte finns något tvivel om att du vill leva med personen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tror du att du kommer du att hitta kärleken?
  • Anonym (Olaf)
    MammAmma skrev 2021-04-15 09:43:20 följande:

Har aldrig varit himlastormande kär och tror inte att jag kommer hitta någon heller. Mitt värde på köttmarknaden är för lågt pga ålder och tidigare barn. Visst kan jag få någon om jag "nöjer mig" med mindre, men det tänker jag inte göra - är hellre ensam då.

Jag är intresserad av en ensamstående mamma, lika gammal som dig.
    En av de sexigaste kvinnor jag träffat.
    Så jag förstår inte det där med "lågt värde på köttmarknaden p g a ålder och tidigare barn".

Jag som aldrig har haft ett förhållande däremot, jag har lågt värde.
  • Anonym (Olaf)
    Xzx skrev 2021-04-15 12:10:17 följande:
    Att du inte förstår hur barn är en downer på marknaden och själv aldrig haft ett förhållande säger nog en del...
    Kan bara tala för mig själv, men jag är inte mindre intresserad av henne p g a hon är 37, och har barn.
  • Anonym (Olaf)

Skillnaden på hur män och kvinnor bemöts i sådana här trådar.

En användare (kvinna) här fick uppmuntrande ord, från inte bara en användare.

Jag fick det här: Att du inte förstår hur barn är en downer på marknaden och själv aldrig haft ett förhållande säger nog en del...

Skrikandes

• Anonym (Olaf)
    Xzx skrev 2021-04-15 12:10:17 följande:
    Att du inte förstår hur barn är en downer på marknaden och själv aldrig haft ett förhållande säger nog en del...
    Här är något som du kan tänka på, med anledning av din attityd:

Alla har något att kämpa med. Var snälla mot varandra.
Svar på tråden Tror du att du kommer du att hitta kärleken?