Inlägg från: Pope Joan II |Visa alla inlägg
  • Pope Joan II

Jag TÅL INTE min svärmor

HildaK skrev 2021-04-08 07:40:29 följande:
    Tack!! Det ligger ju självklart så mycket mer bakom detta än ögonfärg som du skrev. Vissa personer stirrar sig visst blinda på de få sakerna jag skrev, men jag kan ju inte skriva flera sidor här inne på familjeliv haha.
    Varför skrev du om ögonfärgen istället för att välja något exempel ur repertoaren av verkligt hemska saker då?

Har ert barn gröna eller blå ögon?
  • Pope Joan II
    fgnuzwi1 skrev 2021-04-08 06:57:33 följande:

Nej du överreagerar INTE!

Mår nästan illa av alla dessa gränslösa svärmödrar som TROR att deras 30-40 åriga son skulle välja mamma över sin sambo eller fru - uack..

Ja så levde mamma och son lyckliga i alla sina dagar
    för dom har ju känt varandra längre?!

Nej en riktig man väljer ALDRIG sin mamma (att ha sex med ha ha) över sin sambo eller fru - bara det att vissa fattar inte det!

Låtsas som om det regnar när hon fäller spydiga kommentarer eller visa att du inte bryr dig - så gjorde jag..jag struntade fullständigt i min svärmors kommentarer - så till slut blev vi till och med vänner Skrattande

Du blev alltså vän med henne trots att du tycker dig veta att hon egentligen vill ha sex med sin son?
  • Pope Joan II
    fgnuzwi1 skrev 2021-04-08 14:01:56 följande:
    VA?

Jag skrev aldrig att HON ville ha sex med min man/sin son...

bara att hon föll spydiga kommentarer som OM att han skulle välja att bo hos sin mamma då...

Men det gick inte-för jag struntade i hennes kommentarer - jag gick därifrån helt enkelt...
    När hon fattade att hennes enda barn stod på min sida så lugnade hon ner sig och vi blev faktiskt goda vännerGlad
    Så det är bara andras svärmödrar som går runt och är kåta på sina vuxna söner och inte din - trots att kommentarerna som du tog upp föreföll vara din indikator på att det skulle förhålla sig så och trots att kommentarer i den stilen kommit också från din egen gränslösa svärmor och numera vän.

Där ser man. 
Svar på tråden Jag TÅL INTE min svärmor