• Fjonkis

BIM maj

ugglans skrev 2021-05-01 19:06:47 följande:

ÄNTLIGEN börjar äl-testen sjunka i styrka. Har haft starka i en veckas tid. Varav en var nästintill positiv (tror jag missade peak...) och nu går de ner i styrka. Hoppas, hoppas att det innebär att jag har haft ägglossning. Haft smärtor i vänstra sidan och äl-flytningar, så kan bara hoppas nu!

Hur kommer det sig att dina var så höga i flera dagar? Vad är normalt? Jag fick ju en ökning i torsdags eftermiddag, positivt natten mellan tor-fre, positivt fredag morgon, negativt igen på fredag eftermiddag. Hade jag positivt för kort tid?
  • Fjonkis
    mangelica skrev 2021-05-02 09:12:58 följande:

Dagens test.

Hade inte förväntat mig att se något idag då jag bara är på äl+6. Min app har ändrar lite mellan bim den 10 och 11/5.

Irl kan jag kanske ana där strecket ska va, annars tycker jag det va toppen test! Verkligen blankt när det är blankt. Dem är från tent, be soure testa supertidigt.

Kommer nog inte klara att hålla mig imorgin heller så vi får se haha xD

Har hört bra om dom testen. Beställde två st igår.

Ska ta ett på torsdag, då är jag också på äl+6.

Med barnen har jag plussat på bim-4 och -2 så jag förväntar mig verkligen inte ett plus men det är ändå spännande att testa haha
  • Fjonkis
    Amandannn skrev 2021-05-02 21:45:28 följande:

Det var ännu tydligare nu ikväll så jag vågar skriva plussat. :)

Grattis!! :)
  • Fjonkis
    Stjärnhimmeln skrev 2021-05-03 07:17:19 följande:

Detta är helt gaaalet! Kan inte förstå det riktigt men samtidigt så tror jag på det nu! Nu väntar jag ivrigt på mina digitala som kommer förhoppningsvis imorgon. 

Stort grattis! :)
  • Fjonkis

Sitter också och analyserar allt som jag känner även fast det inte finns en chans till att ägget ens fäst, haha.

Tycker det är så kul att så många plussat redan, hoppas det blir många fler<3

• Fjonkis

Ni som plussat, har ni haft nidblödning?

Jag hade det en gång, hoppas på att jag ska få det nu också. Har aldrig mellanblödningar så det skulle vara ett tecken för min del.

• Fjonkis
    tmh skrev 2021-05-04 14:22:34 följande:

Vill någon hjälpa mig att tolka testerna. Är samma test men olika ljus och vinkel.

BIM + 3 och ingen mens i sikte

Jag tycker faktiskt att jag ser ett svagt plus! Håller tummarna för att det blir starkare de närmaste dagarna:)
  • Fjonkis

Imorgon är jag på äl+6. Vet att det förmodligen är negativt så tidigt men visst KAN det visa svagt då?

Ena stunden känner jag på mig att jag är gravid, andra stunden inte. Med dom två tidigare barnen har jag känt mig så himla säker båda gångerna.

Jaja jag kommer börja imorgon, är taggad, haha.

Vilken hade ni börjat med?

• Fjonkis
    Linneado skrev 2021-05-05 13:47:44 följande:

Ingen aning vilken som du borde börja med men älskar att du bunkrat. Har det likadant hemma och ?längtar? till att börja kunna testa, har inte ens haft äl än hehe.

Haha ja här ska testas och analyseras närmaste veckan.

Åh så segt att du inte haft äl än, den väntan är ju så himla jobbig och dagarna går sååå långsamt.

Håller tummarna för att du får positivt sen när det väl är din tur att testa :)
  • Fjonkis

Idag började testningen.

Så negativt det bara kan bli, haha men jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat.

Dessa test verkar ändå bra för det är verkligen negativt, ingen skugga eller liknande.

Hoppas få se en skugga närmaste dagarna nu.

Med de andra barnen har jag plussat svagt på bim-4 och bim-2, det är ju ett par dagar dit.

Svar på tråden BIM maj