mangelica skrev 2021-04-30 07:42:00 följande:
Äl+4 idag. Idag känner jag mig som vanligt. På äl+2-3 så hade jag värk i magen, långt ner något åt höger. Ingen aning av vad jag kände, men man inbillar sig ju att man kanske hade äl lite tidigare och att ägget fäste haha xD. Jag ska försöka hålla mig tills på måndag med ett första test. Är då på äl+7. Har köpt hem så mycket tester, så nu behöver dem ju användas med haha. Jaja, vi ska till husvagnen i helgen och hoppas att inte tänka på det så mycket då, så kanske helgen går fort. Hur går det för er andra? Någon som ska göra gravtest snart? :)
Är på äl+7 nu. Jag fick kraftig mensvärk på äl+3. Väcktes av det på natten. Jag har olika symtom men det är förmodligen andra orsaker, tror verkligen inte jag blir gravid på första taget med tanke på hur många år det tagit med min andra och tredje. Jag har varit frusen tre dagar nu, det var det första symtom jag hade i min sista graviditet. Jag har svullna och ömma bröst, hade det i min första graviditet men inte med de två andra. Jag är väldigt trött, det var jag med första från en vecka innan BM men inte med de två andra. Mitt svett luktar som vid mens, så hade jag hela graviditeten med min sista. Min kroppstemperatur är högre än vad den brukar vara. Tror dessa symtom kan bero på en lätt infektion i livmodern eller så är det mina hormoner som är ur balans. Men hoppas såklart det är graviditet :) Jag tänkte testa på tisdag men om jag inte kan hålla mig så blir det på måndag.