BIM maj
Haha, samma här! Min sambo är överlycklig och jag är ganska mätt på't nu haha. Vi kom ju på att vi skulle skaffa oss en till för bara 5 dagar sedan! Så blev pang på rödbetan bara, i hopp om att vi inte missat ägglossningen redan haha, men har i tankarna att vi kan ha varit för sent ute denna gång så har inte jätte höga förhoppningar haha.
Jag har fyllt 29 i feb, så lyckas vi nu kommer jag inte ha hunnit fylla 30 när nr 6 kommer, och det känns bra för mig isomna fall. Jag skaffade barn tidigt (17 år när jag blev gravid med första) så hon börjar bli så stor, och det skrämmer mig lite för att bli för "gammal" mästare för hennes skull. Hon har många syskon nu (som hon förvisso älskar) men vill kunna va lite redo när hon blir tonåring på riktigt :)<3
Vad smart att ha koll på tappen! Jag själv tycker den är så svår att läsa av haha den känns alltid lika dan haha xD
Det blir ett stort spann mellan barnen, roligt också, familjen är livet. Önskar att vi skulle ha minst fyra barn men jag skulle inte orka det, jag har ett stort hundintresse som tar mycket tid. Har faktiskt tvivlat på bara en trea. För ett år sedan hade jag sagt aldrig i livet till en trea, haha.