JosHed skrev 2021-04-07 17:15:29 följande:
Vi gör andra försöker nu med! Jag körde med NC digitala (med blinkande och sen fast gubbe) samt vanliga stickor förra månaden. Ville se så ägglossningen kommit igång efter avbrytandet i februari. Jag tyckte de var bra! Inte så att det tog sig såklart, men var tydligt! När jag fick fast gubbe på NC visade de andra stickorna också positivt så tänkte bara köra på NC denna månad. Är ägglossningen regelbunden denna gång med så skippar jag nog sen framåt och kanske testar tempa!
Tack för svar :) jag köpte RFSU äl stickor. Tänkte jag testar dessa denna månad och ser om min äl är tillräckligt stark. Har känts för svag sista två månader. Sen tänkte jag att jag får kontakta läkaren ifall det är för svagt. Jag åt pergotime då jag försökte bli gravid med mitt andra barn så jag kanske kan få utskrivet något motsvarande. Pergotime säljs inte längre. Men förhoppningsvis får jag utslag på äl stickorna så jag kan slippa oroa mig :) Jag lovade egentligen mig själv att inte lägga så mycket energi på att bli gravid eftersom jag vet att chanserna inte är så stora för oss och att man då bara blir mer ledsen och besviken när man försöker så mycket. Men jag har total bebisfeber nu och önskar verkligen ett syskon i nära ålder till min lille :)
Beklagar verkligen ditt avbrytande, verkligen fruktansvärt att gå igenom något sådant! Hoppas du blir gravid snart och får behålla <3