Inlägg från: Anonym (nn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nn)

Kvinnor mår bättre som singlar än män?

Generellt är det kanske så att män har det jobbigae som singlar eftesom de får mindre sex. Kvinnor kan få sex hur lätt som helst om de vill.

Jag är man och upplever det som som en fördel att vara singel. Jag slipper gnäll och tjat. Jag kan göra saker hur jag vil utan pekpinnar och direktiv, vilket minskade mis stessnivå oerhört efter att jag separerat. Jag behövde inte längre fokusera på hur sakaer ska göras för at sliippa tillrättavisningar eller skäll, utan nu jag jag som själv tycker. Sex kan jag oftast få genom att träffa någon på Tinder eller bara betala för det.

• Anonym (nn)
    Anonym (Biologi) skrev 2021-04-02 21:53:06 följande:

Frågan är hur många män som dör i förtid av tjat?

Ingen aning. Det finns säkert män som tagit livet av sig pga av all psykisk terror. Själv mådde jag pyton och hade ingen livslust i slutet av vår relation. Fick antidepressiva av läkaren för att orka. Jag tog även lite prover för att se om det var något fel som gjorde att jag mådde så dåligt. Resultaten visade att det mesta var normalt förutom testosteron, vilket är ett tecken på allvarlig stress. Normalt är 20. Har man under 12 bör man överväga behandling. Har man under 8 bör man behandla. Jag hade under 5. Inte konstigt att jag mådde skit. Ett år efter separationen gjorde jag en ny test och då hade jag 20 ????

Att separera är det absolut bästa jag gjort i mitt liv.Jag har svårt att motivera mig till att inleda en ny relation igen, då jag inte vill leva med någon grälsjuk, gnällig lägerkommendant igen, vilket jag upplever att de flesta kvinnor är.
Svar på tråden Kvinnor mår bättre som singlar än män?