Inlägg från: Anonym (Ja så är det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja så är det)

Kvinnor mår bättre som singlar än män?

Jag känner själv att jag mår som bäst när jag är singel, men vill ändå ha närhet och en partner som uppfyller mina behov av trygghet. Men jag tycker män är dåliga på att uppfylla mina behov av närhet och trygghet. Jag blir alltid besviken i ett förhållande. Jag vill ju ha familj och allt sånt, men ja jag vet inte, funderar på att skaffa barn själv men vill ju leva mamma, papp, barn, hus osv. Men män är så himla konstiga ofta, tar liksom inget ansvar för hem och hushåll, jag får säga till när lakan ska bytas osv.

Jag mår bättre som singel, men jag mår fortfarande inte bra som singel då jag ändå vill ha en kärleksrelation, men det verkar inte finnas några män som kan uppfylla de behov jag har. Så himla tragiskt. Det finns inte bra män till alla kvinnor. Vissa blir utan, som jag då.

• Anonym (Ja så är det)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2021-04-02 11:40:56 följande:

Man ser det man vill se.

Hur menar du?
  • Anonym (Ja så är det)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2021-04-02 11:47:44 följande:

Jag har gott om bra män i olika åldrar i min omgivning. 

Men de kanske inte finns på dejtingsajter då? Och hur vet du att de är bra män? Har du varit i förhållande med dem?
  • Anonym (Ja så är det)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2021-04-02 11:58:52 följande:

Jag har känt flera av dem i mer än 40 år. Hur vet de att du är en bra kvinna?

Jag känner också många bra män, men det är först i ett förhållande man märker att han inte kan uppfylla mina behov, inte tvättar tillräckligt ofta, skiter i att byta kalsonger osv.
Svar på tråden Kvinnor mår bättre som singlar än män?