bananmilkshake skrev 2021-05-01 11:45:41 följande:
Nån mer som själv fyller år i december förresten? Jag fyller den 21:a och hoppas nån ny kommer in i tråden med det bf-datumet snart (är dock glad att jag själv slipper den dagen, haha).
Grapefrukt89 skrev 2021-05-01 17:06:11 följande:
Nix! Men jag tycker det är väldigt fint att jag och sambon eventuellt får ett december-barn! Vi är superpeppade! Vi har ingen i vår närmaste familj som är födda så sent på året heller, därför känns det superhäftigt och speciellt för oss. Jag gillar det SKARPT!
Har samma situation som Grapefrukt89, ingen i familjen fyller år sent på året på varken min eller sambons sida, så känns bara kul att få en familjemedlem att fira även runt slutet på året! Ser ju ut att bli BF i november för min del.
Hade tidigare en tanke om att hellre få barn tidigare under året, men oj vad det släppte när det inte tog sig månad efter månad som man försökte.. Och glädjen är ju bara så enorm att ens få lov att vara med om detta - att få bli mamma!! <3
Fyller själv år i januari men har gått i skolan med de som är födda året före mig, tyckte inte det gjorde något alls. Ja, man fyller år sist i klassen, och vissa är 1 år äldre än en själv, men spela roll :P