Sellerin skrev 2021-05-05 21:20:00 följande:
Du kan ju byta BM när som <3
Läste att du inte var helt nöjd. Ingen tvingar kvar en på en specifik mottagning. Men såklart enklare att byta om man bor så att det finns olika valmöjligheter :)
På tal om mat som du skrev, så har jag varit ganska chill med just risken för om det ska vara dåligt. Men har börjar äta sämre typ av mat än på väldigt länge. Varit vrålsugen på framförallt hamburgare. Ätit det 2 ggr i veckan. Även pizza och dylikt har jag verkligen suktat efter. Hemskt. Jag som äter ganska naturlig/ren mat i vanliga fall :D undviker gärna mejeriprodukter, gluten och socker. Men inte längre, haha.
Åh ja jag vet att man kan byta, jag tror jag kanske överreagerade på mitt första besök (är ganska känslig gällande nya personer och att de drar upp gamla grejer i journalen), ska ge henne 1 till försök ! Och se hur hon är.
Helst vill jag fly, men inte säkert att det är bättre någon annanstans. Är även ganska stressad just nu över stora förändringar i livet (förutom detta med bebis!) som gör att det känns extra jobbigt med ett nytt ställe..
Önskar bara att det hade klickat direkt !
Åh men jag tror att man ska bara äta det man är sugen på ! Tror det finns en "baktanke" med det, kanske att du just nu behöver lite mer kalorier/fett helt enkelt. Ingen fara alls tror jag :)
Bara man får i sig näring så ska man ju vara glad tänker jag :)