BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Jag själv fyller år 5/12 och vår bebis är beräknad 22/12 så förhoppningsvis kommer hon inte på min födelsedag haha
Jag själv fyller år 5/12 och vår bebis är beräknad 22/12 så förhoppningsvis kommer hon inte på min födelsedag haha
Jag är född 21 december, just datumet gör mig inget men det skulle nog bli lite mkt med både min födelsedag och bebisens så nära jul, plus svärfar dagen innan julafton, så jag är lite lättad att bebisen kommer i början av december/slutet av november. Att hon får en födelsedag separerad från min. :D
Nej är född 91 xD
Hej! Jag är ny här på Familjeliv och tänkte också hänga på i den här tråden om det går bra ????. Jag är 39 år och väntar vårt första barn med BF 22 december. Kul att höra från er andra som är i samma situation ????
Känner ni fosterrörelser? Och om ni gör det när började ni känna? Jag gick in i vecka 19 (18+0) idag och känner fortfarande ingenting som jag 100% säkert på är bebisen. Vill börja känna nu nu nu så man vet att det lilla livet lever på där inne.
Jag är oxå I v.19 och har inte kännt något ännu :o
Vecka 19 var då jag började känna små rörelser som var som bubblor eller små puffar! Sen blev det bara mer och mer. Nu är det tydliga sparkar och knuffar. Vecka 22. :)
Jag började känna fladder tidigt! Vecka 15 eller 16. Nu i vecka 18 känner jag ett lite mer annorlunda fladder och någon spark då och då. Lyckats känna det utanpå magen två gånger, det är så häftigt!
Väldigt individuellt när man börjar känna vad jag förstått det som :)
Ett tips utifall att någon inte tänkt på det: Jag har filmat skärmen när jag varit på ultraljud så jag har hela filmklipp med mig hem att visa för min man som inte får vara med. Det uppskattar han väldigt