Inlägg från: MissJ00 |Visa alla inlägg
  • MissJ00

BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET

Bara jag som är extremt rädd för mat just nu? Haha.

Skulle in i nordstan och köpa lunch. Ställde mig i salladsbaren, tänkte "hur länge har den kycklingen legat där?" Gick till espressohous, tänkte " kan jag lita på att kycklingen i dessa mackor är fräsch?" Ostmacka nej, skinkmacka nej.

Sluta med två stora pommes på donken, näringsrikt va?! :D

• MissJ00

Bara jag som är extremt rädd för mat just nu? Haha.

Skulle in i nordstan och köpa lunch. Ställde mig i salladsbaren, tänkte "hur länge har den kycklingen legat där?" Gick till espressohous, tänkte " kan jag lita på att kycklingen i dessa mackor är fräsch?" Ostmacka nej, skinkmacka nej.

Sluta med två stora pommes på donken, näringsrikt va?! :D

• MissJ00
    mandarincurd skrev 2021-05-05 11:14:10 följande:

Jag har härliga molvärkar idag jag. Livmodern växer så det knakar tydligen.

Jag har inte känns mycket alls än, bara pytte lite då och då, är i v 7 (6+3)
  • MissJ00

Så kul att läsa allas positiva nyheter idag! Känns som tiden går extremt långsamt för mig. Enligt mina egna beräkningar har jag bf 28-30 dec, ska knipa över månadskiftet! XD

• MissJ00

Så kul att läsa allas positiva nyheter idag! Känns som tiden går extremt långsamt för mig. Enligt mina egna beräkningar har jag bf 28-30 dec, ska knipa över månadskiftet! XD

• MissJ00

Någon som har någon rolig idé hur man kan berätta för familjemedlemmar om graviditeten? :D

• MissJ00
    mandarincurd skrev 2021-05-12 08:01:48 följande:

Mitt illamående har börjat smyga sig på, yeeeey... men det är ett så konstigt illamående. Som att jag inte riktigt känner det men all mat smakar bokstavligen skit, det vätskas i munnen (ni vet som innan man ska spy) och jag blir lite dåsig. Försöker småäta lite då och då men hjälper typ inte, enda som hjälper är citronvatten och en nap. Har inte spytt än tack och lov!

Känner precis som du! Går i n i v 8 imorgon.

Man är inte sugen på någonting!
  • MissJ00

Hur ska man orka ta tag i saker, städa, träna när man är såhäääär trött! Ni som är förbi v12, blir det bättre? Jag är bara i v8

• MissJ00

Såg också ett litet hjärta slå. Slutet av v 8 :)

Men jag skulle inte heller få förrän v12 eller vad det nu är. Så jag bokade privat. Har även bokat kub om några veckor :)
  • MissJ00
    Thewalk skrev 2021-05-20 15:56:26 följande:

Här är dem för 1.5 veckor sedan. <3

Min reaktion var att asgarva. Kunde inte sluta skratta, så det tog en stund innan hon kunde fortsätta med undersökningen :)

Haha skön reaktion ändå! Fick partner va med?
Svar på tråden BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET