BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Verkligen! Nix, tyvärr så får vi inte reda på det än. Kanske under RUL...? :) Vi har problem med pojknamn, så hoppas att vi får reda på det då så att vi vet om vi behöver klura på det mer för nu eller inte ;)
Så skönt att även ditt NIPT visade normalt resultat :)
Underbart med så härligt bemötande på arbetsplatsen! Förstår verkligen att man landar lite mer! Tkr det är fint när andra vill berätta om sina upplevelser, att man i sin egen situation påminner andra om något fint de själva upplevt :) Själv ska jag berätta för min personal imorgon, hoppas kunna slappna av lite mer i det hela därefter :)
Ja, sån lättnad. Jag behöver verkligen få jobba på att få komma i ro och landa lite... Jag var tvungen att säga till eftersom att de måste anställa nån redan till augusti... (min arbetsgivare kan inte ha kvar mig)...
När har du RUL inbokat? :)
Ja! :) Jag har den 15/7! Precis om en månad...:) När har du?
Härligt med bra resultat på NIPT :D
Åh vilken lättnad för dig att det gick så bra att berätta, det gör ju oftast det. jag har berättat för lite fler folk på jobbet idag, och alla reagerar med glädje :) Jag förstår att det är skönt att du äntligen fått dela med dig, det blir säkert lättare att njuta av stundande ledighet nu :)
Ja verkligen :) <3