Sellerin skrev 2021-09-22 23:05:46 följande:
Hahaha jätteroligt! Att prata barnvagnsmodeller i detalj är veeeerkligen inte min grej heller, så jag känner igen mig helt och hållet!! Men man är olika :) jag hade svårt att navigera i alla tjejgäng under uppväxten också som var helt inne på att prata smink och senaste modet också. Tyckte sånt var såååå tråkigt.
Angående vad man köpt, så behöver man ju faktiskt inte så mkt trots allt :) men när bebisen börjar röra mer på sig kanske du börjar känna att det är dags för några fler inlöp som ändå är rätt bra att fixa innan det börjar bli lite på gränsen till senaste laget :D
Vet du om det är en flicka eller pojke? :)
Vi har valt att inte ta reda på kön vilket verkar rätt ovanligt nu för tiden :) Efter att vi fick hög sannolikhet på kub med efterföljande fostervattensprov - som tack och lov inte visade något avvikande alls i samtliga dna-analyser - så kändes kön verkligen helt irrelevant. Det gör det väl annars också iofs, men vi (mest jag) kände verkligen att jag skiter i kön bara den mår fint.
Den rör på sig en hel del redan - buffar, knuffar och sparkar eller vad det nu är man känner :) I helgen ska vi ändå åka iväg till en butik och provrulla några. Jag vet redan vad jag gillar efter att ha provkört en väns Bugaboo Fox, men är väl bra att kolla läget ändå. Samma vän sa att en BabyBjörn babysitter är räddningen i vardagen när mat ska lagas, tvätt hängas osv. så ska hålla utkik efter nån begagnad sådan också.
Vet du vad ni får? Och när är det dags? Jag går in i vecka 25 i morgon. Känns som att det går så galet fort nu! :)