Inlägg från: Anonym (Pelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pelle)

Är män eller kvinnor jobbigast att leva i en relation med?

Anonym (Kvinna) skrev 2021-03-29 07:23:35 följande:

Jag tror kvinna. De är svartsjuka och gnälliga. Tycker det är orättvist att mannen tjänar mer trots att hon inte satsat på utbildning och karriär, och det är orättvist om de inte har gemensam ekonomi. Lägg till att hon sen tar hela föräldraledigheten och går ner i arbetstid för att hon tjänar mindre, något som inte kommer bli bättre av att hon går hemma...

Sen vill hon separera men då har hon inte råd... Kvinnor ser, generellt sett, inte om sitt eget hus!

Vidare så tillåter hon att mannen slipper tvätta för att han "inte kan". Varför gör man så? Ha separata tvättkorgar då!

Tycker att många kvinnor är ganska korkade faktiskt.

Det är för att kvinnor är mer känslostyrda. De kvinnor jag har varit tillsammans har alla varit som en berg och dalbana i humöret. Lika lätt till gråt som till skratt.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Nola) skrev 2021-03-29 11:56:56 följande:

Nu bör du fundera på vad den minsta gemensamma nämnaren är för alla kvinnor du varit med. Ja just det: det är du. Dra sen slutsats från det...

Nej, att dom alla varit kvinnor. Jag är oftast i samma tillstånd. Dvs, positiv och glad till livet.

Men kvinnorna kan vända humör på en sekund . De är aldrig nöjd hela tiden. Finns alltid något att gnälla på .. sen nästa stund är allt toppen.
Svar på tråden Är män eller kvinnor jobbigast att leva i en relation med?