Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas åt?
Ja, det gör det verkligen, tack!
Håller tummarna att allt går rätt nu, du får gärna hålla oss uppdaterade! :)
Ja, det gör det verkligen, tack!
Håller tummarna att allt går rätt nu, du får gärna hålla oss uppdaterade! :)
Hade troligen mitt sista kontroll på hcg igår och var inne och kollade på 1177 och det vara nere på 0 som förra månaden. Så vi passade på att mysa nu när jag ändå har ägglossning denna helg :) så jag har BIM ca 11-12/6 :)
Hej tjejer!
Jag vill gärna vara med här om tråden fortfarande är öppen för nya medlemmar :)
Jag och sambon har försökt bli gravida i 10 månader. Jag har haft problem med mellanblödningar sedan 1 år tillbaka och, lång historia kort, tillslut fick jag veta att jag hade en polyp på livmodertappen som jag begärde att få ta bort. Då blev vi gravida direkt på första försöket. Var världens lyckligaste förstås, men det varade bara i 6 dagar för sedan började jag blöda och missfallet var ett faktum. Blev heeeelt knäckt första 2-3 dagarna och bara grät då det kändes som ett slag i ansiktet att få plusset efter all längtan och sedan få mattan undanryckt lika snabbt igen. Nu mår jag dock bättre och är inne på dag 6 av blödningar och hoppas på att det snart ska ta slut så vi kan försöka på nytt.
Hur länge blödde ni och hur länge hade ni plus pp testen efter er blödning började?
Tredje dagen med mensvärk i både rygg och nedre mage. BIM är imorgon men känns ändå konstigt att ha mensvärk så långt innan?
Intalar mig själv varje gång jag går på toaletten att nu kommer mensen...
Tjuvtestade igår och det var negativt.
Ni andra som närmar er BIM, några känningar?
Hej!! Är i exakt samma sits! Fick ett MA i v 10 som upptäcktes på Kub i v 12..
tog abortpillrena i lördags, vill bara att detta ska vara över så man kan starta bebisfabriken igen haha????
Hoppas det kommer några fler plus här snart! Ni är såna starka kämpar tjejer!
Ville uppdatera lite hur det gått för mig. Jag är i vecka 7 eller 8 nu. Jag har äntligen börjat få lite symptom, jag mår illa och har ont i magen dagligen. Känns skönt! Snart ska jag på inskrivningsmöte. Kändes lustigt hur barnmorskan pratade om hur denna graviditet kommer gå så snabbt osv som att det är helt självklart att det går vägen denna gång. För mig känns det inte alls självklart, varje dag är en seger, är livrädd för missfall nu och hoppas att jag kan få ett UL när jag är där
Hoppas det går bra för er!
Åh! Ja, händer säkert något viktigt nu. Och idag är du en dag mer gravid än igår! Hurra.
Vi blev gravida på första försöket faktiskt, utan ÄL test och temp osv, så är såklart lite jobbigt att det inte går nu, men försöker tänka positivt och vara lugn (är inte det haha men försöker intala mig det).
Ja haha. Nej, vi har inga barn. Har ni? :)
Mysigt! :) Hoppas allt går bra för dig med! Försök att slappna av, kanske fake it until you make it där med och låtsas vara lugn och intala dig att du är det, det finns inget du kan göra ändå. Kanske fungerar. :)
Lycka till och håll oss uppdaterade!