Wave Mother skrev 2021-08-17 10:32:16 följande:
Ja, ser lite fram mot testet nu, lite löjligt kanske, men det är spännande :) Det är så bra med forum. Har liksom ingen annan att ta upp detta med. Idag har jag haft mycket molvärk och börjar få lite dålig hy, så mensen är nog på g.
Skönt att inte ha så mycket symptom, fast spy och illamående låter lite jobbigt ändå, och även hugg i magen! Men vad skönt och kul att se en vild bebis :) Har du fått komma extra på ultraljud den här gången, eller är det som vanligt efter ett missfall, KUB och sedan RUL? (Har kanske missat om du skrev det längre bak i tråden, var ett par dagar sedan jag läste igenom den, ursäkta i så fall!)
Hihi förstår det men visst känns det ändå bittert på något vis att vilja testa negativt. Samtidigt som det ger hopp för ett snart plus. Visst är det skönt att kunna diskutera anonymt på nätet. Åh hoppas den kommer nu då så behöver du inte undra!
Jag har haft det väldigt lätt! Mådde mycket värre förra graviditeten, alltså den innan missfallet. Tyvärr inget KUB, tidiga ultraljudet har de ställt in i min region pga personalbrist som resultat av Corona. Därför bokade jag privat i vecka 9+, pga blödningar har jag även varit ett antal gånger till gynakuten. Varje gång har det sett bra ut, nu har blödningarna slutat och RUL visade en välmående bebis så känns skönt.