Inlägg från: Anonym (Inna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inna)

NOLL sexlust. Hålla ihop med sambon?

Vad skulle hända om du tappar upp ett varmt bad och sätter på en p-rulle på mobilen bara för digsjälv? Skulle det kunna kicka igång maskineriet? Typ att du börjar med att få igång onanin. Onani är ju bra på många sätt, ökar lyckokänslor och minskar stress. Om du skulle se på det på samma sätt som du unnar dig andra måbra saker? Då jobbar du upp en lust.

Annars vet jag inte.. förmodligen har du brist på något ämne eller hormon i kroppen. Om du bor i Stockholm kan Hercare hjälpa till att mäta det och ge dig tillskott..

• Anonym (Inna)
    Anonym (Hjälplös) skrev 2021-03-21 21:50:47 följande:

Där har vi ett problem som min sambo är skyldig till tyvärr. Han har förstört onanin för mig. Han kom på mig en gång när jag var hemma själv på lunchen. Jag såg det som en het grej och hoppades att han skulle komma in och sätta på mig på studs. Men nej. Han blev arg. Det blev ett bråk. Han tog så illa vid sig att jag kunde minsann ta på mig själv men inte ligga med honom. Jag flippade ur minst lika mycket och sa tydligt att det här är MIN kropp. Jag rör den så mycket jag vill! Onanin har ingenting med vårt sexliv att göra. Senare så att lust väcker lust! Men det hjälpte inte. Han lyssnade inte. Sen dess, varenda gång jag har onanerat så har han vetat om det. Vet inte om han lägger nån slags fälla vid min vibrator så att han ser att jag rört den. Ingen aning. Men han visste om varenda gång jag onanerat och han konfronterade mig om det. Till och med på mitt jobb kom han en dag och frågade om jag hade haft det skönt imorse. Jag kan inte förklara hur det gick mig att känna. Han fick mig att skämmas över att jag rör mig själv. Det har iallafall gjort att jag inte längre onanerar alls. Även om jag väldigt gärna skulle vilja de för det får mig att må bra...

Öhhhh! Ok. Ja där har vi det. Din man har fuckat upp din sexualitet.

Vilken normal människa läger ut fäller för sin sambo eller ringer för att kontrollera om hon smekt sig?? Det var nog det sjukaste jag hört på bra länge!

Är han så här kontrollerande i andra sammanhang?

Innebär detta att han inte heller får lov att smeka sig??
  • Anonym (Inna)

... och innebär detta att du inte får smeka dig själv medan ni har sex???

Jag kan inte få orgasm utan att stimulera mig själv under sex med min man. Om jag inte skulle få smeka mig själv så skulle sex vara helt onödigt för mig. Då hade jag aldrig kunnat komma. Då hade min sexlust till min man dramatiskt avtagit.

Svar på tråden NOLL sexlust. Hålla ihop med sambon?