Inlägg från: Anonym (Dom flesta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dom flesta)

Ångrar abort piller

Dom flesta mår som du i början av graviditeten, men tycker du ska göra abort tror inte din psykiska hälsa klarar detta du låter för instabil. Man blir väldigt deprimerad av att må så här och även en frisk människa insjuknar snabbt i depression av extremt illamående

• Anonym (Dom flesta)
    Leyla95 skrev 2021-03-17 16:17:56 följande:

Jag åker nog in till gyn imorgon trots allt men vågar inte ta de nästa tabletterna själv som ska stoppas in i slidan. Jag mår hemsk! Får inte i mig mat. Ja, jag är faktiskt instabil just i den här frågan. Längtar efter att må bra igen och det NU. Jag har alltid velat ha barn någon gång, en egen familj. Men det känns inte rätt nu för jag verkar inte klara detta fysiskt till att börja med? Jag har inte kunnat jobba sedan jag blev gravid. Jag har haft mycket feber osv. Svimmade nästan när jag var i mataffären! Det är inte Covid, fick göra ett test i ambulansen som visade negativt...... åh vill bara må bra, jag hade behållt om jag inte mådde så dåligt :(

Vill inte vara sån men du kommer troligen må så här nästa graviditet också men då med en stöttande partner och det gör det hela 100% lättare
Svar på tråden Ångrar abort piller