Vad för komplimanger gillar ni kvinnor?
Som attraktiv kvinna är jag uppvuxen med komplimanger om just mitt utseende. Tyvärr så till den grad att det varit jobbigt. Visst, jag ser bra ut, men hallå det finns mycket mer förutom ett utseende hos en människa. Viktigare saker.
Jag hade högst betyg i klassen, fått stipendier och gjort en riktigt spännande karriärsresa. Jag är en lojal vän med många vänner kvar från barndomen. Jag har rest till många spännande ställen. Jag är en person med mycket åsikter och för gärna debatt. Jag är bra på sport och tävlar i en på hög nivå. Jag har ett fantassssstiskt partytrick att slänga fram när det behövs.
Men det är sällan detta noterats av en man som varit intresserad, fokuset har helt varit på utseendet vilket känts otroligt platt. Hamnade t.o.m. i klinch med en kille där jag gick på för hårt på och bad om ursäkt för att jag tyckte jag blev för nitisk i en reflektion. Hans svar? -det gör ingenting, men den rumpan kan du säga vad som helst till mig och du är ändå lika fantastisk i mina ögon-. Härligt.... människan ser mig inte ens. Jag säger en dum grej men han är alldeles för fokuserad på att få mig på rygg för att ens ta in det.
Så en kille som skulle ge fina kommentarer som INTE har med mitt utseende att göra skulle vinna många poäng. Typ -du är en så otroligt spännande och kul person- skulle liksom slå allt.
Att bli sedd som en hel person.
Sen om han lägger på en dålig Göteborgsvits då är det stolpe in ;D