Inlägg från: Anonym (Qvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Qvinna)

Vad för komplimanger gillar ni kvinnor?

Svårt! Komplimanger om utseende gillar jag inte eftersom jag tror det är ljug och personen bara föröker vara vänlig. Tycker dessutom jag är ful och tjock så nä... Kan stå ut med komplimanger för ögonen, det händer ibland. Hellre för att jag är rolig eller sjuger fint, är snäll eller nåt. En egenskap är bättre.

• Anonym (Qvinna)

Ja just.. Hur vill jag bli uppvaktad? Som någon sa ovan, att mannen tar på min arm lite i förbigående om man skrattar tillsammans, han går förbi och lägger handen på min axel, ser mig i ögonen när han pratar, ser på min mun....det är hot. Det är ok att säga - jag tycker du är trevlig, jag undrar om vi skulle kunna träffas nån dag och fika? Det här låter ju vrickat men tänk om en man skulle hålla min hand, se mig i ögonen och säga, du Carina, jag har tittat på dina mjuka läppar nu ett tag och jag undrar om jag skulle få ge dig en kyss? Jag skulle bli så paff och säga... Eh... Ja okey.... Men det är ju på film sånt händer. Den som vågar har nog redan en känsla att det vore ok men ändå .... Vad spännande!

Svar på tråden Vad för komplimanger gillar ni kvinnor?