Inlägg från: Aurora Borrealis |Visa alla inlägg
  • Aurora Borrealis

Träna sig till viktnedgång hur? Beredd att kämpa hårt som fan

Fettförbränning. Det effektivaste är spinning och löpning. En timme 3 gånger i veckan. Testa i ett helt år. Skillnad kan komma snabbt, redan efter en månad men kan också komma först efter 3 månader men kan då komma väldigt snabbt. Jag är som dig. Jag äter vad jag vill och håller mig i vikt enbart genom träning, fettförbränning; långpromenader på 1 mil, jogging 15 minuter eller spinning i 45 minuter.

Högintensiv träning som fokucerar på att bränna kalorier. Ja, jag får muskler av den träningen. Skulle jag lyft vikter skulle jag blivit STÖRRE alltså få för stora muskler så jag vill ju hålla mig slank så jag ställer mig ej och lyfter vikter. Gör dock sit ups, lite yoga (men det förbränner dock inte fettet), simmar ibland, hästrider, dansar, crosstrainer.

Bättre att träna vad som helst 1 timme 3 gånger i veckan än ingen träning alls. Man går oftast ner i vikt av all träning oavsätt, och håller sig slank vilken träningsform man än väljer men jag tycker jogging och spinning ger snabbast viktnedgång.

Svar på tråden Träna sig till viktnedgång hur? Beredd att kämpa hårt som fan