Skulle du??
Skulle du som tjej bara kunna dra en okänd kille åt sidan och suga av han. För att du ville. Typ en provhytt,toa eller liknande..
Eller är det som jag tror bara i porrfilmer????
Skulle du som tjej bara kunna dra en okänd kille åt sidan och suga av han. För att du ville. Typ en provhytt,toa eller liknande..
Eller är det som jag tror bara i porrfilmer????
Nej, det skulle jag inte göra, jag vill också få njuta!
Enkelt
säg åt mannan att du vill bli slickad
och du blir slickad tills du tappar kontrollen.
Så enkelt är det
bara att ingen kvinna vågar säga det
så skyll er själva tycker inte ett dugg synd om er
att ni går miste om det mest naturligaste i världen.
sorry citerade fel avsändareEnkelt
säg åt mannan att du vill bli slickad
och du blir slickad tills du tappar kontrollen.
Så enkelt är det
bara att ingen kvinna vågar säga det
så skyll er själva tycker inte ett dugg synd om er
att ni går miste om det mest naturligaste i världen.
Att bara suga av någon är inte att ha sex för mig. JAG har inte sex då, utan lånar bara ut käften. Vad skulle jag få ut av det? Hur skulle jag kunna vara sugen på bara den biten? Det är ju inte direkt upphetsande eller tillfredsställande på något sätt, utan bara bökigt och besvärligt.
Känslan av det den andra upplever? Förfiningen och upphetsningen du ger? Njutning för den andre?
Jag skulle inte heller suga av en främling, men kan ändå tänka spänningen och ruset det kunde ge i form av en kick/adrenalin och tillfredställelse att ge någon denna upplevelse.
Har gjort det flera ggr theådåra
Har gjort det flera ggr theådåra
NEJ främling ? NEJ
1 äkligt
2 jag vill också njuta
3 skulle aldrig våga.
Den ända jag skulle göra de med är en kill kompis som jag är hemligt kåt på, men skulle aldrig våga om han inte typ verkligen visade att han vill innan.
Aldrig
När jag var runt 20 hade jag en granne som vis upprepade tillfällen ville ses för att hon ville suga.
Hon sög och svalde och sen gick jag hem.
För ca 5 år sedan kom en tjej fram till mig på en festival och sa att hon ville ha min kuk i sig. Hon sög, men svalde inte.
Vissa är gränslösa, andra är städade.
Jag som kuksugande kille har träffat många okända. En del har jag inte ens sett ansiktet på.
Jag har även träffat tjejer med liknande intresse.