• Dilf

Skulle du??

Skulle du som tjej bara kunna dra en okänd kille åt sidan och suga av han. För att du ville. Typ en provhytt,toa eller liknande..

Eller är det som jag tror bara i porrfilmer????

• Svar på tråden Skulle du??
  • Anonym (Troligen.)

Troligen, kanske inte hugga en främmande man på macken men visst har jag sugit av främlingar! Flera ggr. I skogen eller träffats på en parkering och sen följt honom hem. Inga namn. 

• Anonym (Hoppas på trevlig kväll)

Aldrig i livet. Ser inget nöje i att suga... låter som en manlig dröm, tyvärr. Men kan förstå att du skulle gilla det.

Men skulle gärna kunna tänka mig att bli undandragen och upptryckt mot en vägg och påsatt skönt och intensivt av någon jag visste vem det var och ville bli tagen av, men inte förväntade mig just då...

• flisen27

Hände mig i Gbg c -99 på en krog, en kvinna drog in mig på en toa, underbart ;;)))

• ninjainthedark

Händer i verkligheten, men inte så vanligt kanske.
    En av mina historier i korthet:

Var på fest på en MC-klubb. En tjej följde med runt knuten och gav mig en avsugning. Senare samma kväll gjorde hennes kompis (som jag kände) samma sak. Sen tog vi taxi hem alla 3.

• Anonym (Jodå)

Okänd, definitionsfråga, pratat med killar, sedan ganska fort efter det har jag gjort det. Har inte varit i kön till Ica direkt men i andra sammanhang, fest etc.

Men de var okända för stunden.

Är väll lite wild and crazy, för jag gillar galna saker.

Ungdomen var ju helt galen, men underbar!!

Nu blir det mindre galet, men det händer roliga saker fortfarande.

• hemligbc

Tyvärr tror jag inte att det är många kvinnor som vågar göra en sån sak.

Men vilken stor dröm/fanstasi som skulle gå i uppfyllelse.

Har dock  hänt mig men efter 3-4 brev skrivna till en då okänd kvinna.

• Anonym (What??)

Varför skulle man få lust att suga av en helt okänd karl? Självskadebeteende deluxe! Tror att jag hellre skulle gå ut naken i fjällbjörkskog och bjuda knotten på lunch.

• Anonym (Anonyma K)
    Anonym (What??) skrev 2021-03-16 16:14:16 följande:

Varför skulle man få lust att suga av en helt okänd karl? Självskadebeteende deluxe! Tror att jag hellre skulle gå ut naken i fjällbjörkskog och bjuda knotten på lunch.

Klart det.  Alla vet ju hur besvärligt och farligt sex är för en kvinna.

Men faktum är väl att vill man ha sex så blir man ju inte våldtagen
    man bara njuter.

Enda chansen att det skulle kunna hända
    är att mannen viftar med ett stort och tjockt kreditkort
    då kanske det skulle fungera
  • Anonym (Jo)
    Anonym (What??) skrev 2021-03-16 16:14:16 följande:
    Så sant så
Svar på tråden Skulle du??