Inlägg från: Anonym (39) |Visa alla inlägg
  • Anonym (39)

Kan man önska en trekant i 40-års present?

Fyller 40 i år och jag har en fråga till församlingen. Kan jag

önska en trekant som present? En trekant med min tjej och en annan kille och detta får bli hennes present till mig! Vad säger ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan man önska en trekant i 40-års present?
  • Anonym (39)

Kanske var otydlig i starten. Vi har pratat om en trekant och vi tycker båda att det kittlar lite men vi har långt ifrån bestämt oss.

Så presenten i detta fall blir en upplevelse kanske med hotell men en extra person. (Istället för en spa-dag, eller massage)

• Anonym (39)
    est alors skrev 2021-02-27 17:25:33 följande:

Ok, jag undrar varför du/ni vill göra det, bara nyfiken.

Jag går igång på att hon njuter och har fantiserat och även drömt om att hon skulle ligga med andra och hon har även berättat att hon också fantiserat om att ha sex med andra.

När vi pratade om det så lät det som att hon eventuellt ville att jag skulle finnas där också. Eller rättare sagt, hennes fråga till mig var om även jag var en del i själva akten. Jag svarade att det inte var uteslutet att jag var med på ett hörn men att det inte heller var 100% bestämt att det behövde vara så.

Så till er som röstat nej, jag inser att jag inte gett er all fakta. Det finns ett embryo till trekant och hon har frågat vad jag önskat mig. Att detta skulle vara på skoj men ändå en möjlighet att ta nästa steg - en upplevelsepresent från henne till mig helt enkelt.
  • Anonym (39)
    est alors skrev 2021-02-27 19:44:03 följande:

Tack för svar, ja men om det är så ni vill ha det så varför inte, tycker ändå det är lite sådär att välja sin egen present.

Om någon frågar vad man önskar så berättar (väljer) man väl vad man vill säga tänker jag.
  • Anonym (39)
    Törstiga tuppen skrev 2021-02-27 20:06:41 följande:

Att göra detta som en present kan göra att hon känner sig pressad att genomföra, även om det där och då känns fel. 

Så är det, tack för din input!
  • Anonym (39)
    Törstiga tuppen skrev 2021-02-27 20:06:41 följande:

Att göra detta som en present kan göra att hon känner sig pressad att genomföra, även om det där och då känns fel. 

Så är det, tack för din input!
Svar på tråden Kan man önska en trekant i 40-års present?