Kan man önska en trekant i 40-års present?
Fyller 40 i år och jag har en fråga till församlingen. Kan jag
önska en trekant som present? En trekant med min tjej och en annan kille och detta får bli hennes present till mig! Vad säger ni?
Fyller 40 i år och jag har en fråga till församlingen. Kan jag
önska en trekant som present? En trekant med min tjej och en annan kille och detta får bli hennes present till mig! Vad säger ni?
Jag svarade nej, men det beror förstås på om det skulle komma helt out of the blue för din partner, eller om detta är något ni pratar om tidigare och som du är ganska säker på skulle ses positivt.
Absolut! Om man vill fira resten av livet som singel. Kör på!
Om man har en partner som man vet med 100 % säkerhet uppskattar en sådan här trekant och man har en sådan relation där denna sexualitet är gemensam kan man önska sig det. "Kolla vattnet" innan m a o. Brukar ni i er relation tala om hemliga sexfantasier och förverkliga dessa som en normal del av ert sexliv och ni har en väldigt kärleksfull relation i övrigt så att det inte kommer som en chock för partnern, kan man önska sig detta.
Så, har jag förstått dig rätt, du vill önska din egen present där din kvinna ska göra något för dig, bara dig genom att använda sin kropp. Du bestämmer alltså presenten som hon ska ge ?
Tycker du verkligen att det låter som en bra ide ?
Kanske var otydlig i starten. Vi har pratat om en trekant och vi tycker båda att det kittlar lite men vi har långt ifrån bestämt oss.
Så presenten i detta fall blir en upplevelse kanske med hotell men en extra person. (Istället för en spa-dag, eller massage)
Kanske var otydlig i starten. Vi har pratat om en trekant och vi tycker båda att det kittlar lite men vi har långt ifrån bestämt oss.
Så presenten i detta fall blir en upplevelse kanske med hotell men en extra person. (Istället för en spa-dag, eller massage)
Klart du kan. Men får räkna med att du kan bli dumpad av din flickvän.
Om ni inte har bestämt att detta är något ni vill göra till 100% är det verkligen en dålig idé att göra det till en present. Det är inte bara att boka ett rum och köra utan det krävs ganska mycket planering. Dels så måste din fru och du vara överens om att killen passar. Kemin mellan er måste stämma. Det är också viktigt att gå igenom vilka känslor som kan uppstå och vilka regler ni vill ha. Önska dig ett par nya raggsockor istället och ha en trekant när ni båda känner er säkra och trygga i beslutet.
Håller med övriga om att det är en utomordentligt dålig idé. Inte att ha en trekant om ni vill, utan att önska sig det i present om ni inte gjort det tidigare. Det är nog mycket ni vill göra tillsammans i början. Registrera sig på en kontaktsida, skriva en profil med bilder osv. Sen ta kontakt med män. Om hon skulle göra allt detta själv vilket jag inte skulle vilja, så säg då att hon börjar skriva med någon som verkar bra till en början. Men sen börjar tvivlet smyga sig på om det är rätt man. Men hotellet är bokat osv och känns stressigt att få kontakt med någon ny. Risken är stor att hon behöver ta beslut som inte känns helt rätt och inte kunna prata med dig om det. Ingen bra idé helt enkelt om detta är något du vill.
Vi löpte en riktigt snygg strippa till polaren som fyllde 40.
Testa och se vad som händer.
Ok, jag undrar varför du/ni vill göra det, bara nyfiken.
Att göra detta som en present kan göra att hon känner sig pressad att genomföra, även om det där och då känns fel.
Tack för svar, ja men om det är så ni vill ha det så varför inte, tycker ändå det är lite sådär att välja sin egen present.
Att göra detta som en present kan göra att hon känner sig pressad att genomföra, även om det där och då känns fel.
Mycket dålig idé enligt mig.
Min man och jag pratade mycket om hur han ville se andra k**lla mig , jag tände på snacket men hade vänt direkt i dörren om han hade gjort slag i saken.
En stor risk du tar