Inlägg från: Anonym (Lo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lo)

Kan man önska en trekant i 40-års present?

Håller med övriga om att det är en utomordentligt dålig idé. Inte att ha en trekant om ni vill, utan att önska sig det i present om ni inte gjort det tidigare. Det är nog mycket ni vill göra tillsammans i början. Registrera sig på en kontaktsida, skriva en profil med bilder osv. Sen ta kontakt med män. Om hon skulle göra allt detta själv vilket jag inte skulle vilja, så säg då att hon börjar skriva med någon som verkar bra till en början. Men sen börjar tvivlet smyga sig på om det är rätt man. Men hotellet är bokat osv och känns stressigt att få kontakt med någon ny. Risken är stor att hon behöver ta beslut som inte känns helt rätt och inte kunna prata med dig om det. Ingen bra idé helt enkelt om detta är något du vill. 

• Anonym (Lo)
    Anonym (39) skrev 2021-02-27 19:41:50 följande:
    Jag går igång på att hon njuter och har fantiserat och även drömt om att hon skulle ligga med andra och hon har även berättat att hon också fantiserat om att ha sex med andra.

När vi pratade om det så lät det som att hon eventuellt ville att jag skulle finnas där också. Eller rättare sagt, hennes fråga till mig var om även jag var en del i själva akten. Jag svarade att det inte var uteslutet att jag var med på ett hörn men att det inte heller var 100% bestämt att det behövde vara så.

Så till er som röstat nej, jag inser att jag inte gett er all fakta. Det finns ett embryo till trekant och hon har frågat vad jag önskat mig. Att detta skulle vara på skoj men ändå en möjlighet att ta nästa steg - en upplevelsepresent från henne till mig helt enkelt.
    Lev då ut detta om ni vill men gör det tillsammans. Det är som sagt en del jobb, framför allt känslomässigt. Att göra profilen med bilder, ska hon ta dem själv? Det kan också vara omtumlande med alla svar från en mängd män, ska hon sålla i allt det själv? Sen vill ju många ses för någon slags kemiträff innan. Ska hon göra det själv då utan att du vet om det? Eller ska hon bjuda in någon första gången som ni aldrig har träffat? Som sagt gör gärna detta men gör det tillsammans!!!
Svar på tråden Kan man önska en trekant i 40-års present?