Inlägg från: Anonym (Svårt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svårt)

Problem med bonusdotterns mamma

SB1492 skrev 2021-02-25 23:09:56 följande:

Ja han har såklart en del i det också, men om man vet hela historien så lutar jag mer åt att hon är problemet. Sen hon fick veta att han har träffat en ny har hon gjort allt i sin makt för att försvåra situationen. Hon började med att skicka nakenbilder och invites och försöka locka på den vägen haha.. När hon insåg att det inte funkade började hon använda dottern istället och bröt upp alla överenskommelser.

Men det verkar ju som att hon lyckades ett tag. Hon verkar fortfarande lyckas att sprida tvivel hos dig och locka sitt ex. Hon hade inte kunnat locka tillbaka honom om han inte själv ville ha henne mer just då. Han är inget offer utan en tänkande man med egna känslor.

Ni har inte varit tillsammans så länge och stressen av ett gemensamt barn och småbarnsår kräver en stabil och trygg relation. Annars tar det slut. Hur tänkte du när du valde att kasta in noll sömn och noll sex i en osäker relation? Eller var barnet inte planerat?
  • Anonym (Svårt)
    Anonym (Fattar inte) skrev 2021-02-26 09:01:55 följande:

Sorry men aldrig fattat folk som slutar ha sex för att dom fått barn.. det är typ de ända folk säger till min man å sen skuttar han lyckligt hem å får ligga varje dag om han så önskar :)

Sexbristen är oftast tillfällig. Vid mitt katastroffsnitt så var vi inte sugna på att knulla de första 2 månaderna. Vi förlossning 2 så behövde jag läka några veckor först. Avslaget var inte heller en stor törn ån..

Sedan kom det igång igen när koliken inte var som värst. Nu när barnen är stora är det som vanligt med sexet. Men vårt äktenskap har alltid varit bra och vi lever i kärnfamilj. Dvs en helt annan situation än ts lever i.

Du kanske inte behövde sys och slapp avslag?

Problemet för ts är att hennes relation redan är osäker. Tänk om hon får sys mycket och ligger hemma med hängbuk, avslag och skrikande bebis medan sambon åker till det fräscha exet och fixar hos henne? Tror inte det gör susen för förhållandet.
Svar på tråden Problem med bonusdotterns mamma