• 222missii

När fick ni 2-3 på clearblue digital?

När fick ni 2-3 på clearblue digital i förhållande till äl? Skriv gärna hur många dagar före/efter bim, ni som är säkra på eran ägglossning.

• Svar på tråden När fick ni 2-3 på clearblue digital?
  • Sommar30

Nån som vet om det spelar roll vilken tid man tar det på dagen? Måste de alltid vara morgonurin? Om jag te.x tog testet på jobbet efter hållit mej 3,5 timme & fick 2-3, tror ni de visar för många eller för få vekor då?

• Sommar30

....de va på förmiddagen så hade bara kissat en gång innan. Borde väl inte visa ?för många? veckor? Men vet inte. Inte sån koll på mens

• sallu93
    Sommar30 skrev 2021-03-01 09:53:52 följande:

....de va på förmiddagen så hade bara kissat en gång innan. Borde väl inte visa ?för många? veckor? Men vet inte. Inte sån koll på mens

Några dagar efter bim har det aldrig spelat roll för mig när jag kissat på dygnet för att få rätt resultat.
    Men alla har olika hcg halt, googla hcg tabell, så därför stämmer inte alltid veckorna på grav test.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Gravid) skrev 2021-02-24 08:44:57 följande:

1-2: ÄL+11

2-3: ÄL+13

3+: ÄL+20

Testade regelbundet så därför jag vet exakt.

Hej testade du på morgonen eller dag/kväll? Är på äl+13, vill testa nu för o se om det slagit om till 2-3 eller om man ska vänta någon dag & göra de på morgonen
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-03-20 16:38:36 följande:

Hej testade du på morgonen eller dag/kväll? Är på äl+13, vill testa nu för o se om det slagit om till 2-3 eller om man ska vänta någon dag & göra de på morgonen

De två första var runt 15.00 och 11.00, den med 3+ sparade jag morgonurinen och testade senare på dagen. Vanligtvis föredrar jag oftast urinet efter morgonurinet, då jag inte upplever att mitt morgonurin är så koncentrerat utan snarare "sämsta" urinet på dagen. Men drick inget på typ 2 timmar och kissa inte om du kan och testa med det urinet så visar det nog rätt idag. Eller vänta till imorgon om du vanligtvis har mer koncentrerat urin på morgonen.
  • Anonym (Ällen)

Hade ingen koll på varken mens eller ägglossning eftersom jag hade mens så oregelbundet, men fick

2-4 på stickan när jag var i vecka 7. Testade pga mina bröst blev stenhårda.

• Maramba

ÄL+8: ej gravid

ÄL+9: gravid 1-2

ÄL+12: gravid 2-3

ÄL+15: gravid 2-3

ÄL+17: gravid 3+

• Liiis88
    Maramba skrev 2021-03-20 18:25:32 följande:

ÄL+8: ej gravid

ÄL+9: gravid 1-2

ÄL+12: gravid 2-3

ÄL+15: gravid 2-3

ÄL+17: gravid 3+

Hur säker var du på äl?:) clearblue är inte känsliga tester så äl+9 borde vara omöjligt att få utslag på. Tänkte om du kanske hade äl innan. Bara en fråga, Inge illa menat
Svar på tråden När fick ni 2-3 på clearblue digital?