När fick ni 2-3 på clearblue digital?
När fick ni 2-3 på clearblue digital i förhållande till äl? Skriv gärna hur många dagar före/efter bim, ni som är säkra på eran ägglossning.
När fick ni 2-3 på clearblue digital i förhållande till äl? Skriv gärna hur många dagar före/efter bim, ni som är säkra på eran ägglossning.
2-3 på ÄL +14.
Nån som vet om det spelar roll vilken tid man tar det på dagen? Måste de alltid vara morgonurin? Om jag te.x tog testet på jobbet efter hållit mej 3,5 timme & fick 2-3, tror ni de visar för många eller för få vekor då?
....de va på förmiddagen så hade bara kissat en gång innan. Borde väl inte visa ?för många? veckor? Men vet inte. Inte sån koll på mens
....de va på förmiddagen så hade bara kissat en gång innan. Borde väl inte visa ?för många? veckor? Men vet inte. Inte sån koll på mens
1-2: ÄL+11
2-3: ÄL+13
3+: ÄL+20
Testade regelbundet så därför jag vet exakt.
Hej testade du på morgonen eller dag/kväll? Är på äl+13, vill testa nu för o se om det slagit om till 2-3 eller om man ska vänta någon dag & göra de på morgonen
Äl+9 1-2
Äl+14 2-3
Äl+19 3+
Hade ingen koll på varken mens eller ägglossning eftersom jag hade mens så oregelbundet, men fick
2-4 på stickan när jag var i vecka 7. Testade pga mina bröst blev stenhårda.
ÄL+8: ej gravid
ÄL+9: gravid 1-2
ÄL+12: gravid 2-3
ÄL+15: gravid 2-3
ÄL+17: gravid 3+
ÄL+8: ej gravid
ÄL+9: gravid 1-2
ÄL+12: gravid 2-3
ÄL+15: gravid 2-3
ÄL+17: gravid 3+