• Anonym (Sara)

Mycket Tabubelagt ämne varning

Jag jag blir sjukt provocerad av ditt inlägg och du verkar inte ha förståelse för att yttre faktorer kan påverka. Jag är 32 och har 6 missfall i rad bakom mig. Om jag någonsin skulle få barn skulle jag bli glad. Även om jag är 40. Det är inte så lätt för alla. Du verkar sakna känslor för det

• Anonym (Sara)
    Anonym (Milori) skrev 2021-02-25 19:30:14 följande:

Då har du slarvat med läsningen. Skaffar man barn när man är 25 har man varit ute i god tid och förtjänar hjälp. Är man 35-40 får man faktiskt lite skylla sig själv. Kan inte alls relatera till varför man gör det så sent. Har aldrig påstått att 20 är optimalt bara för att jag gjorde det men 23-25 är bäst. 30 är väl inget fel heller? Påstår bara att man inte är så ung men inget fel. 35 börjar bli sent. Absolut inte 40-45 enligt mig.

Du kan ju verkligen inte vara riktig i huvudet "skylla sig själv" helt ärligt så tycker jag faktiskt synd om dina barn som har en sån inställning till folk. Du pratar om erfarenhet men de verkar du fullständigt sakna
  • Anonym (Sara)
    Anonym (E) skrev 2021-02-25 22:51:00 följande:

Läser du tillbaka en bit (varning utfärdas - man kokar över) så kommer du att se att hon verkligen tycker så. Hon har hunnit skaffa mycket mer erfarenhet än folk som då tydligen varit för lata för detta under sina längre liv, med följden att hon nu har mycket mer kunskap och allmänt vet bättre. Käftandet i fråga har tydligen dock ej ägt rum utan det många sidorna har behövt pga hennes ödmjukhet.

Att hon sedan skiter i att svara ordentligt på konkreta frågor om vetenskap är helt enkelt frågeställarens fel.

Haha vad ska man säga. Tycker bara hon är tragisk. Hon kan sitta med sina ungar medan en annan lever livet :D
Svar på tråden Mycket Tabubelagt ämne varning