EmelieE1996 skrev 2021-05-17 16:35:50 följande:
Ja nästan lika gamla :)
Jag har slutat hoppas om jag ska vara ärlig. Ser att alla andra i den här gruppen är inne på sitt första, andra eller tredje försök så jag drog ner statistiken rejält kan man ju säga hehe
Jag förstår hur du känner! Min första blev till oplanerat då jag var 20 år. Med min andra försökte vi i tre år. Min tredje försökte vi inte aktivt hela tiden men vi hade alltid sex på äl och brukade ha sex vartannan dag, det tog tio år till jag blev gravid. Jag hängde i BIM trådar med min 2:a men jag var ju alltid den som inte blev gravid och jag var sista kvar när alla andra blivit gravida. Jag har kvar den känslan att alla andra här kommer bli gravida före mig och jag blir sista ensam kvar i tråden.
Jag håller tummarna hårt för att det blir din tur nu! Om det inte går vägen denna gång så tipsar jag om apiforce, rosenrot och B-komplex. Rosenrot har bevisat ökat fertiliteten på studier av däggdjur. B-komplex är superbra för fertiliteten, har läst att en del blivit gravida efter de börjat med det. Apiforce hjälper till att bygga upp en bra gulkropp och kan på så vis hjälpa en graviditet men finns inga vetenskapliga bevis på att det ökar fertiliteten vad jag vet. Jag tar apiforce på CD 1-7. Rosenrot från CD 1 fram till äl. B-komplex, omega3 och multi vitaminer varje dag. Din man kan ta zink, det är bevisat vetenskapligt att det ökar fertiliteten. Majoriteten blir gravida inom 12 månader så nu hoppas vi att det är din tur snart :)