Vi som planerar syskon 2022
Det blev en kortvarig glädje över skuggorna på testen :( fick helt blankt test nu på morgonen och mina spottings började i natt. Så det blir mens imorgon eller på torsdag då.
Det blev en kortvarig glädje över skuggorna på testen :( fick helt blankt test nu på morgonen och mina spottings började i natt. Så det blir mens imorgon eller på torsdag då.
Dec.
2/4 EmmalinneaS - 29 år (1a förs.) ett barn PLUSSAT - Bf 10/12-2021
18/4 anonym(försöktillsyskon) - 30 år (3e förs.) ett barn PLUSSAT - Bf 29/12-2021
Jan.
25/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn PLUSSAT - Bf 2/1-2022
28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 6/1-2022
16/5 Lotgardet - 25 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 24/1 - 2022
18/5 EmelieE1996 - 25 år (åttonde försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 25/1 - 2022
Feb.
20/5 Lunne - 33 år (andra försöket) ett barn
PLUSSAT - Bf 2/2 - 2022
2/6 Lucifer91 - ? år (första försöket) ett barn
3/6 Skuggviol - 31 år (första försöket) ett barn
3/6 Magdalena88- 32 år (tredje försöket efter mf) två barn
4/6 ik96 - 25 år (andra försöket) ett barn
4/6 mape92- 28 år (andra försöket) ett barn
4/6 Försökmednr2 - 30 år (första riktiga försöket) ett barn
5/6 mamma8212 38 år (första försöket) tre barn
7/6 mangelica - 29 år (första försöket) 5 barn
8/6 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn
13/6 muffins88 - 33 år (andra försöket) ett barn
15/6 gasellen87 - 33 år (första försöket) tre barn
19/6 lottizm - 36 år (tredje försöket) två barn
28/6 Hadt - 25 år (andra försöket) ett barn
30/6 88a - 32 år (fjärde försöket) ett barn
6/7 Bebisdrömmar - 35 år (tredje försöket efter ängel) ett barn
29/6 Hoppas2022 - 37 år (fjärde försöket) tre barn
Någon som har koll på ÄL smärta?
Haft lite molvärk igår och när jag och mannen låg så fick vi pausa och försöka med andra ställningar för det gjorde så fruktansvärt ont! Haft väldigt ont sen dess igår och nu när vi låg igen så gjorde det ont igen :( och massa nu efteråt och illamående och lite yrsel.
Tänkte först på cysta och att han kom åt tappen men smärtan minskar inte och sitter mest till höger nertill.
Har försökt läsa om ÄL smärta och det verkar stämma in? Tog ju också rosenrot i denna cykeln som jag förstått har hjälpt många med att ÄL blir mycket tydligare och kraftfullare, kanske är det så?
Blir bara orolig, vill såklart att det ska vara ÄL men man blir ju lite orolig att det är något annat..
Någon som haft liknande?
Fick så fruktansvärt mycket mensvärk så kunde inte sova, gick upp och tog ett test..
Nej, jag tror inte det. Mäter från 25 - det är väl inte testa tidigt? :)Woho! Håller tummarna för att det inte är spök :)
Åå, grattis ugglans!!
Jag tog också ett test imorse, och alltså vad svårt att fånga på bild - men ser ni vad jag ser?!? <3
Jag är förvirrad över min kropp just nu. Mina spottings upphörde igår och fick inget mer till imorse. Då fick jag som en 10 öring. Ska få mens idag så mina spottings brukar normalt öka fram till mensen kommer. Mina bröst har blivit mjuka vilket de annars blir efter mensen dragit igång. Min mensvärk känns bara av då och då svagt, hade starkare värk i måndags och tisdags så pass att jag fick ta alvedon och ipren. Nu känns bara pytte lite svidande värk två gånger under morgonen. Tog ett nytt test i morse och det är en starkare skugga än i måndags men fortfarande bara en skugga. Jag hoppas innerligt att det är något på gång men ska ju få mens idag och då borde jag ju fått ett tydligt positivt test?
Visa oss testet så kan vi se vad vi tycker :) Hoppas ägget har fäst sent i cykeln och därför inte börjat öka i hormon. En del testar ju positivt flera dagar efter BIM. Hoppas på det bästa för dig!
Spännande! Liknande sådär fick jag nu med min yngsta som är född den -20. Spottings kom dock senare än de brukar. Trodde de va kört men dagarna gick och spottingens blev mindre så tog ett test och jajjemän solklart gravid! Hoppas på det bästa för dig!
Fick negativt imorse, nu när jag kom hem tog jag detta från graviditetskollen.. jag vet inte om det syns på bild, men där är definitivt en svag linje...