Vi som planerar syskon 2022
Fick bekräftad pcos idag och letrozol utskrivet. Känner mig både förvirrad och lite orolig.. någon med erfarenheter?
Fick bekräftad pcos idag och letrozol utskrivet. Känner mig både förvirrad och lite orolig.. någon med erfarenheter?
Fick ju konstaterat pcos och utskrivet letrozol igår efter gynbesöket. Kände mig både ställd, förvirrad och lite orolig. Har nog undermedvetet tagit förgivet att det skulle gå lika snabbt att bli gravid som med dottern så fick mig en tankeställare. Har inte haft mens sedan i januari och vet inte när den kommer nästa gång men idag började vi försöka på riktigt.. Hihi :) sån skräckblandad förtjusning men så spännande!
Åh vad roligt & spännande att ni tagit steget! :) Man vet aldrig hur lång tid det tar, men håller tummarna att ni snart får ett syskon till er lilla dotter!
SÅ roligt att ni bestämt er :) Jag trodde Letrozolen gjorde så mensen kommer! Eller skapar den ÄL när du haft mens? Har du fått mensen du väntade på? (du berättade om att du inte haft sen januari) <3
Okej, jag hoppas din cykel snart är på banan igen och att ni snart har ett plus!!! <3
Hej!
Jag hoppar också in här. Har läst lite i tråden och håller tummarna för alla!
Jag har en dotter född september 2020 (5 veckor tidigt). Vi planerar barn rätt tätt och har tänkt börja nu till sommaren. Jag har helammat fram till för några veckor sen då hon börjat käka fast föda. Fick en första blödning 1/4 och hoppas att det här innebär att mensen är på gång igen. Hade ägglossningskänningar ca 2 veckor innan. Hade tidigare en menscykel på 27-29 dagar.
Vi hoppas bli gravida i augusti/september så att det blir en vår/tidig sommarbebis då jag är lärare och vill nyttja sommarlovet haha.
wow stort grattis!! Visst är där två streck :D
Tror jag kanske precis plussat
Vi har börjat försöka men än så länge inga tecken på varken äl, graviditet eller mens. Hoppas ju nästan att mensen ska komma så jag kan börja med min letrozol eftersom jag har pcos. Jag har inte haft mens sedan i januari och har lagt om min kost nu och käkar kosttillskott så jag hoppas det kan hjälpa mig på vägen. Så tyvärr kan jag inte lägga in mig på listan då jag inte har någon aning alls när/om min mens kommer :/
Så kul att följa er alla och grattis till er som redan har plussat! <3