Vi som planerar syskon 2022
Jag troooor jag precis lärt mig att äl-flytningar är tjocka precis innan ÄL och vid ÄL genomskinliga vattniga typ hehe. Alltid trott jag har ÄL vid äggvite. Du ska absolut inte ge upp hoppet! :)
Jag troooor jag precis lärt mig att äl-flytningar är tjocka precis innan ÄL och vid ÄL genomskinliga vattniga typ hehe. Alltid trott jag har ÄL vid äggvite. Du ska absolut inte ge upp hoppet! :)
Haha ja jag har också jämt trott det, men nu har jag faktiskt läst på lite för att förstå och de "vattniga" är de bästa hehe.
Jag brukar ha tvärtom, vattnigare ett par dagar och sen äggevite precis innan och någon dag efter äl.
Hade äl förra veckan så nu är det väntan igen även om jag försöker vara realistisk och inte hoppas så mycket när jag vet hur liten chansen är. Men fick tag på en gynmottagning idag och fick tid för första samtal för utredning den 23/9, känns bra att något är på g iallafall.
Håller tummarna för er som har bim i dagarna!
Spännande att följa er alla! Idag gjorde jag min första dag på nya jobbet efter mammaledigheten! Kändes sjukt bra. Här har man även rätt till föräldralön efter ett år. Nu vill jag bara att tiden ska gå lite snabbare så ska vi snart börja försöka.
Vad roligt, kändes det bra?
Unionens avtal med 10% om du varit anställd ett år. Har ett halvår.. Så ganska lång tid!
Nu är garanterat min ägglossning förbi! Nu är det bara den jobbiga väntan. Men denna gång kommer jag vänta till BIM om inte mensen kommer då jag blir så besviken. Så nu försöker jag invänta bim. Några tips på hur jag kan stilla mig tills dess?
Har tyvärr inga bra tips xD är själv den mest otåliga person i världen :) men jag håller tummarna hårt för att det är din tur nu!
Det är svårt att tänka på annat, men man får väll försöka att leva i nuet helt enkelt och njuta av familjen man har. Även om det är SVÅRT. Och det tar på förhållandet att försöka o försöka varje månad också. Hoppas på plus nu för oss alla!!
Uppe i fjärde försöket nu
Bim idag men neg test
Clearblue digital väl knappast visa fel?
Ja
Äl är jag säker på för det var ju också clearblue som gav smilie och vi låg då
Det skulle väl vara om bim helt plötsligt flyttas några dagar. Kan det hända? Isf kan jag ju har testat för tidigt för jsg tror det är bim nu? Många tankar