lottizm skrev 2022-02-13 20:01:56 följande:
Så himla spännande! Kan tänka mig att dagarna går segt på slutet också. Jag har varit extremt trött, mått illa men ätit konstant? har gått okej med allt ändå, oron har varit allra värst så kub är verkligen en milstolpe, är jättenervös men längtar ju till den dagen också. Stort lycka till när det är dags för dig, snart kommer bebisen!
Ja, det känns så spännande och lite oroligt. Så extremt opepp på förlossning oxå men hoppas få lite mer pepp när det drar i gång. Förstår det, jag är så orolig som person så har gått som på nålar innan varje ul. Lycka till på kub! Skriv gärna sen och berätta. Tack!
Fyran4 skrev 2022-02-13 20:42:00 följande:
jag kan inte citera igen?
Gasellen87: Så kul att höra från dig :) Jag har tänkt på er som har haft och kommer ha BF nu närmsta tiden. jag hoppas det går bra för er alla. Du får berätta sen hur det gått när du fått din bebis <3 (Det är förresten jag som tidigare hette Hoppas2022, jag fick byta användare för jag glömde lösen till min mejl).
Tack :) ja, det är ju några som rimligen borde fått nu. Skulle vara kul med en uppdatering. Det ska jag absolut göra. Håller tummarna för att det är din tur nu! Det är du verkligen värd!