Vi som planerar syskon 2022
Vad tror vi om det här?? Hoppas !!
Vad tror vi om det här?? Hoppas !!
Nej men alltså... Jag har plussat!!!!!! Jag är så glad! Tokbölade igår och imorse!
Här kommer bild, först tog jag ett billigare test och tyckte det inte syntes tydligare än igår om inte sämre så blev osäker om det var fel på testet igår men sen tog jag ett vanligt clearblue (ej testa tidigt) och där var det ju tydligt haha! Bim - 1 idag! Vågar jag ta ett digitalt ikväll? Eller måste det vara morgonurin?
Nej men alltså... Jag har plussat!!!!!! Jag är så glad! Tokbölade igår och imorse!
Här kommer bild, först tog jag ett billigare test och tyckte det inte syntes tydligare än igår om inte sämre så blev osäker om det var fel på testet igår men sen tog jag ett vanligt clearblue (ej testa tidigt) och där var det ju tydligt haha! Bim - 1 idag! Vågar jag ta ett digitalt ikväll? Eller måste det vara morgonurin?
Men ÅHH! Stort grattis! Så glad för din skull :D <3
Tack!!
Njaae, jag vet inte! Lite huvudvärk, trött men trott det berott på att jag slutat dricka Pepsi max på veckorna samt nytt jobb haha. Även känt som mensvärk nu denna vecka, men trott att det var mensen som var på g haha
Det går bra! 16+4 idag och exakt 2 veckor tills rul, nervöst och spännande :)
Kikar in här lite då och då för att se hur det går för alla, kul att följa allas resor :)
Det stämde <3
Här kommer jag med mina spökstreck igen :) Jag vet inte vilken äl+ dag jag är på men gissar på äl+7. Förra veckan var stressig och vi var sjuka så har inte haft koll och inte känt av någon äl. Har fått ett streck nu på testa tidigt som är knappt synbart, hoppas det är något på G nu <3
Tre vanliga och två redigerade bilder.
ÄL+10 och blir galen av att vänta, så inställd på att det inte blivit något den här gången heller trots att vi prickade ägglossningen bra. Tog ett test efter att ha hållit mig i 6-7 timmar, inbillar jag mig att det finns en skugga?!
Jag ser streck på alla bilder! :)
Dom säger ju att det är positivt att vara sjuk, att immunförsvaret är försvagat och då blir man lättare gravid! Så det kanske bara var bra att ni var sjuka förra veckan haha? ;)